Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenter snakker om naturlig?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har ett spørsmål som jeg har gått å lurt på i sikkert flere år siden jeg var mindre. Nå går jeg i 1. klasse på vgs å jeg burde egentlig å ha oppdaget det for lenge lenge siden sikkert.

 

Det jeg lurer på er. Det finnes jo en del beskjedne jenter og en del tøffe jenter for den slags skyld, jeg bare lurer på, for en del jenter er det jo virkelig bare helt naturlig å snakke om alt innenfor sex og slikt. Det jeg er litt redd for da, er at visst jeg plutselig begynner å snakke til en litt beskjeden jente om sex for eksempel. Hun har jo sikkert sin mening om det hun også. Det er bare det at synes de fleste jentene det er helt naturlig å snakke om sånne ting? til og med beskjedne jenter? er jo klart, det er jo forskjell på hva folkene mener, men for de fleste isåfall er det naturlig?

 

Så om jeg kanskje hadde komt med en grov vits til en beskjeden jente jeg kjenner, ville da hun ledd med eller ville hun bare synes at det var teit? ikke det at jeg er noe pervers eller noe, men kunne jo vært morsomt å tatt en liten grov en nå og da visst dere skjønner :D

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge det virker som det er naturlig for deg å prate om sex, så vil til slutt motparten føle deg samme ovenfor deg. :)

 

Sant, men til en viss grad.

 

For fem år siden kunne det aldri falt meg inn å snakke om sex eller le av sexvitser, og jeg kan love deg det har blitt mange pinlige situasjoner ut av det. Jeg tror nok det beste er å føle seg litt fram, og ikke slenge ut den groveste pulevitsen du kan med én gang.

Lenke til kommentar
Så lenge det virker som det er naturlig for deg å prate om sex, så vil til slutt motparten føle deg samme ovenfor deg. :)

 

Sant, men til en viss grad.

 

For fem år siden kunne det aldri falt meg inn å snakke om sex eller le av sexvitser, og jeg kan love deg det har blitt mange pinlige situasjoner ut av det. Jeg tror nok det beste er å føle seg litt fram, og ikke slenge ut den groveste pulevitsen du kan med én gang.

 

Jeg skjønner, tror jeg isåfall :) takker for svar. Jeg synes liksom det bare føles litt rart å slenge litt sånne perverse meldinger å sånt til en litt beskjeden jente liksom, selvom det kan jo hende hun synes det er helt naturlig. vel det er vel egentlig bare for meg å føle meg litt frem ja og se hvordan hun reagerer på det kanskje.

Lenke til kommentar

Dette er veeeeeeldig individuelt. Jeg trives best rundt personer og kvinnfolk som jeg kan prate lett og naturlig med sex om, men har også hatt venner og kjærester hvor det ikke har vært like enkelt og hvor man må komme litt innpå intimsonen deres for å kunne prate om det.

 

Det finnes også en del folk som bare virkerlig ikke klarer å prate om sex. Slike folk ville jeg ha styrt langt unna, med mindre man faktisk kunne forandre på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...