Korben_D Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei! Har en gammel PC som jeg har flytta inn i et Silverstone kabinett i stereobenken. Vurderer å anskaffe et Blueray drev for å kunne spille av film på tv. Spec: Hovedkort: Asus A7N8X-E Deluxe Prosessor: AMD 2600+ Minne: Corsair TWINX 512MB 3xIDE harddisker (840GB) Skjermkort: ATI Radeon 9800 pro Har jeg noen mulighet å spille av Blueray uten hakking ved å bytte til HIS Radeon 4670 HD skjermkort og 2GB minne? Har ikke mulighet til å svi av tusener nå.. Noen gode råd? Mvh Lenke til kommentar
Korben_D Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Hei! Har en gammel PC som jeg har flytta inn i et Silverstone kabinett i stereobenken. Vurderer å anskaffe et Blueray drev for å kunne spille av film på tv. Spec: Hovedkort: Asus A7N8X-E Deluxe Prosessor: AMD 2600+ Minne: Corsair TWINX 512MB 3xIDE harddisker (840GB) Skjermkort: ATI Radeon 9800 pro Har jeg noen mulighet å spille av Blueray uten hakking ved å bytte til HIS Radeon 4670 HD skjermkort og 2GB minne? Har ikke mulighet til å svi av tusener nå.. Noen gode råd? Mvh Fins det noe håp for denne PC'n? Jeg klarer NESTEN å se 720p HD-materiale fra harddisk slik den er nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå