Håvard Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Trasket rundt i Falmouth på lørdag, og tok et bilde jeg ble ganske fornøyd med. Har justert ned fargene en del, er litt usikker på om jeg burde gjort det eller ikke, men ble fornøyd til slutt. Komposisjon er også en av tingene jeg innbiller meg at jeg sliter med, så kom gjerne med ideer der også. EXIF: Make - NIKON CORPORATION Model - NIKON D90 ExposureTime - 1/320 seconds ISOSpeedRatings - 200 DateTimeOriginal - 2009:10:31 16:01:08 DateTimeDigitized - 2009:10:31 16:01:08 ShutterSpeedValue - 1/320 seconds ApertureValue - F 6.00 ExposureBiasValue - 0.00 MaxApertureValue - F 5.86 MeteringMode - Multi-segment LightSource - Auto Flash - Not fired FocalLength - 135.00 mm Orginal: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Ble greit detta Jeg tror kanskje en bakgrunn i sort/hvitt med paret i farger kunne fungert bra her. Kan lett hende jeg er på jordet, men kanskje hvert et forsøk? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ble greit detta Jeg tror kanskje en bakgrunn i sort/hvitt med paret i farger kunne fungert bra her. Kan lett hende jeg er på jordet, men kanskje hvert et forsøk? Forsøkte det du sa, men personlig tror jeg at jeg liker det hele i litt blasse farger (det jeg postet først) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Sant. Mye bedre det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå