Pilkern Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva betyr det når noen bruker ^^ som en smiley? Det har jeg lurt på veldig lenge nå! Selv synes jeg det virker litt negativt når folk bruker det Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_emoticons Endret 1. november 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Takker! Flørta litt med ei jente på russefest fredag, fikk nr hennes, sendte henne en melding i dag om hun var interessert i å finne på noe neste helg, fikk et litt mystisk svar med blant annet smileyen ^^! Men da går jeg ut ifra at svaret jeg fikk var positivt ment og kjører på Spørsmålet er da hvor lurt det er og se etter en potensiell kjæreste nå som russetida begynner? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vi hadde ei russeknute som gikk ut på å ha dame hele russetiden, og en der du skulle slå opp med dama rett før. Either way, you still win Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hmm, man kan jo slå opp med damen halvveis inni russefeiringen, hvor man da ikke har fortjent noen av knutene. ^^, Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Husker jeg funderte mye over den smileyen der når jeg først oppdaget den, tenkte lenge at det var noe negativt, som å himle med øynene eller noe. Har enda ikke klart å vendt det helt av meg. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Husker jeg funderte mye over den smileyen der når jeg først oppdaget den Haha, husker jeg hadde samme problem som deg, bare med <3. Satt å lurte på hvorfor alle hadde den på msn og diverse sosiale nettsteder. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Hehe, har brukt ^^ siden jeg gikk i 8 klasse eller noe, jeg og noen venner fant ut at det var en bra ting å bruke hvis vi småkødda litt og sånt. hender jeg løfter bryna litt sånn på ekte for å kødde eller hilse på en litt morsom måte Bruker den fremdeles etter 5-6 år Skjønner ikke at folk akkurat har begynt å oppdage den egentlig. En ting til, etter at vi begynte å bruke den rundt til andre folk i asker området så har flere og flere begynt å bruke den, kanskje det er vi som fant den opp?^^ Endret 8. november 2009 av myrdan Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 "^^" Forestiller øyenbryn i en positiv smiley. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) nå som russetida begynner waitwhat Endret 14. november 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 nå som russetida begynner waitwhat ja var ikke det litt vell tilig da ? russetide 1-17 mai. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 På skolen vår er "russetida" hele året, dvs. russen tar oss (førsteklassinger) fra skolen begynner i August til de er ferdige med russetida. Men så går jeg på internatskole, så det blir kanskje litt annerledes. ^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Russekickoffet er jo på høsten, og festene fordeles utover året. Selv om selve 'russetiden' er 1-17. mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå