Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) V1 Nikkor AF-S VR 70-200mm f/2.8G IF-ED@70mm ISO 100 10 sek. f/22 Bortsett fra en uhåndterlig CA, så er jeg ganske fornøyd. V2 har mindre cropp i topp. samt at lyset er løftet et ørlite hakk. Noe venstretungt, men føler at det ikke gjør så mye. Melkehavet er bare tøft synes jeg. Endret 9. november 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
boos Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nydelig bilde. Flott. Gratulerer. boos Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kenneth skuffer aldri på landskap! Bare nydelige bilder fra deg. Skal jeg pirke, så må jeg si at stolpen (eller hva det er) i øvre venstre hjørne godt kunne vært fjernet. Er heller ikke fan av rammer, men det har vel egentlig ikke noe med selve bildet å gjøre. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Takker! Enig ang. stolpen. Den er nå klonet vekk. Rammen er også borte. Jeg pleier ikke å legge rammeversjoner her på forumet. Har alltid en egen Akam versjon av bildene, uten ramme At den ble lagt til med, var en glipp da! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Og wips, så var bildet så nært perfeksjon man kommer Er det croppet mye? Kunne tenkt meg å se hvordan det ser ut med mer himmel. Sier ikke nødvendigvis at det ville gjort bildet bedre, men kunne vært skøy å se. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Croppet vekk endel i toppen og bunn. Skal se om jeg får lagt ut en versjon med mere himmel. *edit* Veldig fornøyd med v.2 Jeg har gitt på ørlite mere lys. Endret 2. november 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg synes det absolutt var best balanse i utsnittet på v2. Kanskje litt venstretungt, men ellers helt strålende utført. Nydelig rett og slett. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Takk! Var klar over at bildet føltes litt venstretungt. Men jeg synes likevel ikke det har så stor innvirkning på helhetsintrykket her. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Eneste klagen jeg har er at du har feil størrelse på bildet, er ikke perfekt bakgrunn størrelse Lenke til kommentar
telealf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Svært lekkert. Bra komposisjon og rent bilde. Linjer peker "rett" vei (for meg). Kanskje litt lite som holder blikket inne på høyre side? Lite kritikk å gi her, det eneste kunne være at bilder utenom standardformater forteller at her er det kuttet Nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå