Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er det mulig å gå på en bommert 4 ganger på rad?

Anbefalte innlegg

Helt ærlig, så har jeg aldri hatt problemer med jenter. Har selvfølgelig aldri vært noen hore, men har jeg likt en person og bedt henne ut, så har det som oftest gått bra (der finnes alltid en eller annen som det går skeivt med selvfølgelig).

Nå det siste året så har det gått til helvete. Har jo vært et par

- Første gang, så viste det seg at jenta var mentalt ustabil. Dette klarte jeg bare ikke å leve med, så der skjedde intet der.

- Andre gang, så var det bare platonisk forhold hun var ute etter, så det gikk ei heller noen steds.

- Tredje gang, så var jenta veldig med på ting, men når spørsmål kom fram om hvor vi stod, så viste det seg at hun var totalt nybegynner, nervøs og ikke turde noe. Ikke ville hun inn i et forhold, men ikke ville hun heller slutte å kontakte meg. Fred fantes ikke i mitt liv her. Respektløs, sladrete, og ikke minst, hørte hun aldri på hva jeg sa. Gav henne opp etter en stund.

Så over til nå. Hilste på ei ganske kjekk jente og tok et par øl med henne en dag. Tiden gikk fort selv om klokka gikk seint. Må ha vært første gang jeg ikke har hatt en ting i tankene på flere måneder; ingen stress, nada. Veldig behagelig, selv om det var litt ukjent i begynnelsen. Tok meg initiativet å invitere til middag litt seinere, og fikk et kjekt ja. Vel, for å korte ned på en litt lengre historie; hvordan er det mulig at jeg, for fjerde gang, skal klare å treffe på ei som det ikke vil gå med? Var ikke noe gale med henne, men omstendighetene, noe jeg ikke vil ta sjans på da jeg vet, av andres erfaring og egen vitenskap, at det ville gått gale.

Burde jeg svinge om på hele "søkeren" min, for å si det slik? Har jeg bare vært svært uheldig, eller tiltrekker jeg meg bare ting som ikke kan henge sammen med mine livstråder?

Tok meg over ett år etter bruddet med eksen, før jeg tok sjansen på ei ny ei. Mente hele den perioden at det var umulig for meg å finne noen da jeg ikke lenger gikk på skole og ikke hadde så mye til sosialitet i livet. Nå begynner det å helle seg slik der igjen; virker som jeg bare samler opp flotte jenter det ikke vil gå lengre med enn -- ja...

Nå som jeg jobber veldig mye, og bor et stykke unna både jobb og sentrum, så vil det nok bli et kaldt og kjedelig år, 2010.

Nei, opp med spriten og bongen.

EDIT ADD: Nei, som jeg skrev under her så skulle jeg skrive dette om, men det blir litt vanskelig uten å lage en enda større tråd, som er enda dårligere forklart. Beklager "blogg-innlegget", men der er et genuint spørsmål inni der, et eller annet sted. :p

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, når jeg leser det nå, så virker det dårlig forklart. Måtte også utelate et par ting jeg føler ikke hører hjemme her. To sek, så skal jeg omformulere litt.

Jeg suger visstnok til å formulere noe som helst som har med meg SELV å gjøre. :p Faen. Håper noen klarer å se igjennom.

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar

Jeg syns du skal gå for jenta. Du kan ikke være dømt til å møte dårlige jenter hele livet, og sansynligheten for at denne jenta er dårlig er mindre siden du allerede har møtt 3 dårlige. Å tenke "Jeg tror jeg driter i det jeg, siden hun kan være fucka" er helt feil tankegang. Hvis hun er ei dårlig jente, så får du bare prøve igjen. Hvis hun er ei bra jente, så har du bevist for deg selv at det faktisk finnes bra jenter! Det er også bedre å gå for hun og se om det funker enn å la vær og aldri få vite om hun faktisk var ei som er verdt å ta vare på.

Lenke til kommentar
Jeg syns du skal gå for jenta. Du kan ikke være dømt til å møte dårlige jenter hele livet, og sansynligheten for at denne jenta er dårlig er mindre siden du allerede har møtt 3 dårlige. Å tenke "Jeg tror jeg driter i det jeg, siden hun kan være fucka" er helt feil tankegang. Hvis hun er ei dårlig jente, så får du bare prøve igjen. Hvis hun er ei bra jente, så har du bevist for deg selv at det faktisk finnes bra jenter! Det er også bedre å gå for hun og se om det funker enn å la vær og aldri få vite om hun faktisk var ei som er verdt å ta vare på.

Nei, nei, nei. Hun var ikke gale. Bare noe jeg unnlater å skrive om. Det er nemlig ikke fullt så viktig. :) Det ødelegger bare, og jeg har allerede tatt et valg. Som prinsipp så er det ubehagelig og ureparerbart å gå tilbake på et valg. Samme som en avtale.

Sier ikke at jeg gir opp, bare at tankene heller mot der. Vurderer å bare ta noen måneder for meg selv og bare få gjort unna en ting eller to angående meg selv, før jeg muligens tar opp igjen dating.

Kanskje jeg burde være mer forsiktig med valg av å treffe jenter, uten før å vite litt om dem.

Lenke til kommentar

Å gå på en bommert fire ganger på rad er nok regelen snarere enn unntaket for mange. Du har kanskje havnet ned i en litt treg periode? Det er i hvert fall ikke uvanlig at det går skeis med både fire og ti personer før det endelig klikker.

Det er sikkert ikke dumt å ta en time out, heller. Få ting litt på avstand og bygge opp nytt pågangsmot. :)

Lenke til kommentar

Krøllene:

Regel nummer 1:

I make no excuses for my desires as a man.

Når du treffer jenter er du vel på leting etter ei å dele livet med. Med tanke på det synes jeg du gjør en god jobb. Du oppnår kontakt, sjekker damene ut og tar et valg. Slik skal det gjøres og slik skal du fortsette å gjøre det.

Har du noen gang tenkt over hvor gøy det er å treffe og være rundt jenter? Generellt sett, har du tenkt over at selve aktiviteten er kjekk? Så hvorfor vil du "ta pause"? Kall det hva du vil - jakten, spillet, søken - det er veldig spennende og du gjør det forsåvidt på riktig vis. IKKE SLUTT!

Kanskje ikke dette var så lett å forstå; jeg prøvde nemlig å gjøre noe veldig stort - dating - kort og lettfattelig. Mitt poeng er at det du beskriver er mer enn normalt, det er slik det skal være - ikke forvent noe annet.

Lenke til kommentar

Joda, men er litt trist når man kommer til et punkt hvor du vil mer enn bare "dating" med ei jente, men det ikke skjer grunnet personlighet, eller hva enn det måtte være som må sette en stopper for det.

Vil jo ikke slutte sånn sett om det dukker opp ei, men vil være adskillelig mindre på leting, for å si det slik. Har jo nettopp fått leilighet, så blir litt kjekkere å kunne ta de med til egen leil. :)

Forresten; takk.

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar

Jeg forstår hva du tenker, men mener at du må forandre litt på din definisjon av "dating". Før man har etablert et forhold, gjerne eksklusivt, med den andre personen så "tester" man fremdelse personen og er i den forstand fremdeles på "leting" (i ordets forstand), og dette kalles dating.

Det jeg mener er at før man faktisk har fått "mer", uavhengig om man vil "ha mer" eller ikke, så dater man fremdeles. Er du ikke enig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...