FreezedOil Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 etter jeg innstalerte win7 fikk jeg en mappe som het windows.old , jeg slettet denne filen men det ble igjen noen skjulte filer , jeg tryke delete, det skjer ingenting , det står file not found . når jeg går på egenskaper så står det skrivebeskyttet, viss jeg fjerner det kommer file not found. problemet er at helt innerst i mappen ligger det noen filer som heter no merkelig , de heter dette : ЃϵϳЅЂϿϽϯІχϯπρϴϱЄϱЃϵϳЅ og ЃϵϳЅЂϿϽϯІχϯπρЂϻϵЉЃϵϳЅ jeg har prøvd: dra filen inn i papirkurven skifte navn på filene osv nå ligger filene sånn : C:\Windows.Old\Users\g\AppData\Roaming\SecuROM\UserData hvordan fjerner jeg disse filene ? med cmd ? hjelp Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette tyder på at du ikke gjorde en clean install av windows. Dersom du oppgraderer eller installerer et nytt operativsystem uten å formatere vil windows.old mappen bli liggende. Det gjør ingenting annet enn at den opptar litt plass. Hvis du absolutt vil slette den, kan du prøve programmet fra denne siden: http://www.purgeie.com/delinv/ Det skal klare å slette "invalid files" som windows har problemer med. Har brukt det selv. Men som sagt, du har ikke oppgradert eller gjort clean install, men en "migration", en sånn midt-i-mellom ting. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Han har problemer med et program: SecuROM Dette er er "beskyttelses" programm som følger med EA spill (et av de mange omstride root kitsa) Du kan prøve dette: Last ned Avenger (av Swandog469), og lagre det på Skrivebordet Pakk ut avenger.exe fra Zip-filen, og lagre den på Skrivebordet Kjør avenger.exe ved å dobbelklikke på fila Kopier hele innholdet i den siterte boksen nedenfor, og lim det inn i avenger-vinduet: Files to delete:C:\Windows.Old\Users\g\AppData\Roaming\SecuROM\UserData\ЃϵϳЅЂϿϽϯІχϯπρЂϻϵЉЃϵϳЅ C:\Windows.Old\Users\g\AppData\Roaming\SecuROM\UserData\ЃϵϳЅЂϿϽϯІχϯπρϴϱЄϱЃϵϳЅ Trykk på "Execute"-knappen Svar Ja til å kjøre scriptet og Ja til å la avenger restarte pc'n. Hvis ikke pc-en restartes automatisk, gjør du det manuelt. Etter restart vil det sprette opp en logg. Post denne loggen i din neste post. Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 av en eller annen grunn fungerte ikke Avenger, men det Ethernet foreslo funket, tusen takk for begge svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå