Gå til innhold

[Løst]Windows.old etter innstalasjon av win7

Anbefalte innlegg

etter jeg innstalerte win7 fikk jeg en mappe som het windows.old , jeg slettet denne filen men det ble igjen noen skjulte filer , jeg tryke delete, det skjer ingenting , det står file not found . når jeg går på egenskaper så står det skrivebeskyttet, viss jeg fjerner det kommer file not found.

problemet er at helt innerst i mappen ligger det noen filer som heter no merkelig , de heter dette :

ЃϵϳЅЂϿϽϯІχϯπρϴϱЄϱЃϵϳЅ og ЃϵϳЅЂϿϽϯІχϯπρЂϻϵЉЃϵϳЅ

jeg har prøvd:

dra filen inn i papirkurven

skifte navn på filene osv

nå ligger filene sånn :

C:\Windows.Old\Users\g\AppData\Roaming\SecuROM\UserData

hvordan fjerner jeg disse filene ? med cmd ? hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette tyder på at du ikke gjorde en clean install av windows. Dersom du oppgraderer eller installerer et nytt operativsystem uten å formatere vil windows.old mappen bli liggende. Det gjør ingenting annet enn at den opptar litt plass.

Hvis du absolutt vil slette den, kan du prøve programmet fra denne siden: http://www.purgeie.com/delinv/ Det skal klare å slette "invalid files" som windows har problemer med. Har brukt det selv.

Men som sagt, du har ikke oppgradert eller gjort clean install, men en "migration", en sånn midt-i-mellom ting.

:)

Lenke til kommentar

Han har problemer med et program: SecuROM

Dette er er "beskyttelses" programm som følger med EA spill (et av de mange omstride root kitsa)

Du kan prøve dette:

Last ned Avenger (av Swandog469), og lagre det på Skrivebordet

• Pakk ut avenger.exe fra Zip-filen, og lagre den på Skrivebordet
  • Kjør avenger.exe ved å dobbelklikke på fila
  • Kopier hele innholdet i den siterte boksen nedenfor, og lim det inn i avenger-vinduet:

Files to delete:

C:\Windows.Old\Users\g\AppData\Roaming\SecuROM\UserData\ЃϵϳЅЂϿϽϯІχϯπρЂϻϵЉЃϵϳЅ

C:\Windows.Old\Users\g\AppData\Roaming\SecuROM\UserData\ЃϵϳЅЂϿϽϯІχϯπρϴϱЄϱЃϵϳЅ

• Trykk på "Execute"-knappen
  • Svar Ja til å kjøre scriptet og Ja til å la avenger restarte pc'n. Hvis ikke pc-en restartes automatisk, gjør du det manuelt.
  • Etter restart vil det sprette opp en logg. Post denne loggen i din neste post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...