Brandes Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg fikk en 1er i matematikk P2 (hvorfor er vel egentlig uinteressant - men nøkkelordene er 0 forberedelse og lite tilstedeværelse), og tok det opp igjen halvåret senere i regi av skolen og fikk en 4er. Men når jeg fikk vitnemålet mitt i sommer la jeg merke til at 4eren sto på vitnemålet som en eksamenskarakter, mens 1eren fremdeles var standpunkt. Jeg hadde til informasjon aldri noen eksamener matematikk i verken 1. eller 2. klasse. Er dette riktig? Skulle ikke egentlig 1eren bare vært erstattet av 4eren? Jeg skal ta en ny privatisteksamen nå i slutten av november hvor jeg går for 6eren, og lurer av den grunn på om jeg nå må ta to privatisteksamener (har i år bare meldt meg opp i én), for at jeg skal få forbedret både på eksamens- og standpunktkarakteren? Blir vel egentlig litt meningsløst å måtte ta 2 eksamener, eller? Takker på forhånd for evt. svar Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg vet ikke hvordan det er om du tar det opp i regi av skolen, synes det var rart at du fikk to karakterer på vitnemålet uten å ha tatt en eksamen. Når du tar privatist eksamen i faget, så vil den karakteren du får da stå istedefor alle tidligere karakterer i faget, dersom den er bedre enn det du hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå