Tommy- Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvis jeg har p matte nå og (det er mulig, men anbefales ikke) velger R1 neste år, må jeg da ta opp t matte senere? Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hvis du har p matte nå har du ikke sjangs på r matte til neste år uten å kunne så godt som alt i t. Men det er ikke et krav at du tar det opp. Vil allikevel ikke anbefale deg å gå fra p til r1, sjansen for stryk er veldig stor. Edit: I lost the game Endret 1. november 2009 av southparkman Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvis jeg har p matte nå og (det er mulig, men anbefales ikke) velger R1 neste år, må jeg da ta opp t matte senere? Hva er greia a? Hvis du ikke klarer t-matten, og må bytte til p, så kan du bare glemme R matte! Om det er et studiet du trenger R matte til, så synd for deg. Face the fact sier jeg bare. ps. sorry Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du må som de andre her har sagt ikke ta opp t for å ha R1. Men med mindre du lærer superfort er det bare å drite i det sånn egentlig, tenk på at du kan få eksamen i d osv.! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Klarer du ikke T-matten kan du glemme R-matte med mindre du vil stryke glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå