Frank James Lampard jr. Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) /Ignore this Endret 3. november 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg kan prøve imorgen For seint på kvelden nå til å sette igang med PS da er jeg stuck resten av natta Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) no need to answer Endret 3. november 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 med "Brett Park", mener du en bred park eller en park som kan brettes? Uansett, sa du ikke "egenutviklet"? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) /ignore Endret 3. november 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Om det skal stå noe, bør det hvertfall stå riktig. "Brettpark" Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ord delings feil er gøy .GiLL, jeg skal prøve å få lagd noe idag, for i dag har jeg nett igjen Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 lol haha xD Skriver på en bugga skole pc med dårlig tastatur, blir alltid feil. men uansett, skjønner hva du mener, og bra at du skal mekke senere idag Natrich! Lenke til kommentar
ozone Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 /ignore Hvis alle som fikk LØST problemene sine hadde fjernet innleggene sine, og til og med det opprinnelige spørsmålet, så hadde ingen kunnet lære noe som helst av dette forumet! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg mener å ha lest her at man egentlig ikke har lov til å fjerne innleggene sine heller. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er korrekt, og grunnen er opplagt: Dette forumet er en kunnskapsdatabase, der brukere i sam- og ettertid kan finne svaret på en masse spørsmål. At du selv ikke trenger svaret lenger, betyr ikke at det ikke andre gjør det. Av samme grunn stenger vi helst ikke slike tråder. Kanskje kommer en med et lignende problem, eller med en ny og bedre løsning og, da kan vedkommende bruke den eksisterende tråden til det. Så vennligst ikke rediger slike tråder. Derimot må dere gjerne sette den til "løst", det forteller at trådstarter har fått sitt svar. Kommentarer tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå