cbastus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) 9,- for 24 hour pass løser det problemet der. Endret 4. november 2009 av cbastus Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hehe, begynte litt å le der Lenke til kommentar
jente921 Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Ja! Send spotify listen kan jo ha de der og høre på selv om jeg ikke har sånn ekstra sak! kan jo eventuelt laste de ned og brenne på en cd, eller spille fra iTunes! Men hadde vært fint om du hadde sendt listen så kan jeg høre igjennom Det blir nok middag, bare håper alle voksne er borte fra huset ! hehe Mangler bare en lite gave. men det finner jeg nok ut av (: Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Okei, lagde den no, og ble lite fornøyd.. Mye rart, og har nok glemt en del.. Men bare plukk ut de du vil ha og fyll ut med andre du:) Vil gjerne se sluttresultatet, så eg har noen nye sanger til damen min ' http://open.spotify.com/user/puuzur/playli...Mno3fbAY7ENiFHR Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 noen som har noen andre tips en den der musikk lista?? Lenke til kommentar
jente921 Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Likte en del av de sangen synes det var en bra liste! Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Bra noen likte den Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bra noen likte den Chill den Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Klippe-kort med 6 ruter (3x3) Tre med massasje Tre med "?" Og tre med middag (der du gjør allt selvfølgelig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå