Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

1 år med kjæresten! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk halskjede i sølv av kjæresten min. Og jeg ble hvertfall veldig glad for det. Kanskje et armbånd?

Lag middag for dere to, med stearinlys og god mat. Biff for eksempel. Ha en god film liggendes klar til senere på kvelden.

Ja, tenkte at vi skulle spise middag! mange som sier at man skal spise ute, men tenker at det er mye koseligere og sitte bare meg og han sammen alene hjemme :) slippe og stresse hjem og reise og sånn, i og med at ingen av oss har lappen! :)

Klippekort på sex.

Lo litt :!:

Hehe, har faktisk gavekort som vi fikk en gang på skolen x)

Lenke til kommentar
Jeg fikk halskjede i sølv av kjæresten min. Og jeg ble hvertfall veldig glad for det. Kanskje et armbånd?

Lag middag for dere to, med stearinlys og god mat. Biff for eksempel. Ha en god film liggendes klar til senere på kvelden.

Ja, tenkte at vi skulle spise middag! mange som sier at man skal spise ute, men tenker at det er mye koseligere og sitte bare meg og han sammen alene hjemme :) slippe og stresse hjem og reise og sånn, i og med at ingen av oss har lappen! :)

Klippekort på sex.

Lo litt :!:

Hehe, har faktisk gavekort som vi fikk en gang på skolen x)

Tror det er kosligest med middag hjemme, dempet belysning, lys og ett fint hals kjede kanskje:P Men Jeg skal faktisk overraske kjærsesten min til lørdagen. Jeg har tenkt og dempe lyset ha stearinlys, fin rolig musikk som jeg trenger hjelp med! Jeg vet ikke hva jeg skal spille av:P Å skaffe massasje olje så jeg kan massere hu:) Å røde roser, å kanskje en liten gave:P Vis pengene rekker, har ikke fått lønning... Men tror middag hjemme blir best:D

Lenke til kommentar

Tror det er kosligest med middag hjemme, dempet belysning, lys og ett fint hals kjede kanskje:P Men Jeg skal faktisk overraske kjærsesten min til lørdagen. Jeg har tenkt og dempe lyset ha stearinlys, fin rolig musikk som jeg trenger hjelp med! Jeg vet ikke hva jeg skal spille av:P Å skaffe massasje olje så jeg kan massere hu:) Å røde roser, å kanskje en liten gave:P Vis pengene rekker, har ikke fått lønning... Men tror middag hjemme blir best:D

Ja, tror det er det blir :) :) Åh, det høres utrolig koselig ut! tror hun kommer til å sette stor pris på det :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Cecilie_*
viss du har spotify, sender eg deg lett tidenes romantiske spilleliste :)

Kan du ikke legge ut spotify lista her da? =)

Takk (:

Lenke til kommentar

Spill litt Sigur Rós :D

Ellers: Grattis! Middag høres ut som en super idé. Har vel nesten blitt tradisjon for meg og dama og... Enten gå ut eller at jeg lager middag til henne.. Eller, vi har jo strengt tatt bare vært sammen 3 år, så er vel måte på tradisjon :p

Lenke til kommentar

har faktisk ett års dag på lørdag(den offisielle jeg ble sammen med kjæresten dagen)...det kjipe er at begge er blakke så vi må utsette feiringen til onsdagen eller noe. typen forslo å gå ut ,men jeg aner ikke hva jeg vil finne på. skal ihvertfall kjøpe masse roser til han + lage ett kort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...