p0pc0rn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ikke det at jeg har fått spillet, men har forhåndsbestillt det. Så bare tenkte OM jeg skulle få Modern Warfare 2 f.eks på lørdag eller mandag. Kan jeg da spille det uten å risikere en ban fordi jeg spiller det en eller to dager før release? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Ja som i at jeg risikerer ban? Eller ja som i at jeg kan trygt spille det? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Njaa. Ser ikke noe grunn til at de skal banne deg for det. Ettersom det er de som sender ut spillet som har gjort feil. Ikke du, du er bare en liten guttunge som har fått julegavene på forskudd. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ikke i følge moderatorene på Xbox live forumet. http://forums.xbox.com/29751468/ShowPost.aspx Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 blir ikke banna om du putter inn orginal spill i maskina og spiller noen dager før release. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Ahh, godt å høre Takker for svar Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du blir ikke bannet nei. Men alle poengene du har opparbeidet deg blir reset rett før den 11. Nov. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Anmeldere har vel kloa i spillet nå når som helst. Da jeg anmeldte hadde jeg spillene som regel én uke før lansering. Skal man bli bannet, må man nok ha en piratkopi. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du blir ikke bannet hvis du har piratkopi heller. Er ingen måte for dem å sjekke det. Eneste er hvis du bruker en cd-key som har blitt bannet pga: stjålet, tatt i hacking/cheating etc. Lenke til kommentar
marama Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Har spilt nedlastede spill i mange år, samt mw2 ikke blitt bannet enda... da mener jeg opptil flere uker før release.. mw2 begynte jeg å spille multiplayer forrige fredag.. så det er ingen automatikk i att du blir bannet.. men blir sikkert det nå når jeg skriver dette nå Endret 5. november 2009 av marama Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Du blir ikke bannet hvis du har piratkopi heller. Er ingen måte for dem å sjekke det. Antar trådstarter snakker om å spille MW2 på 360, og er det piratkopi, er sjansene store for ban, jo. Den siste uken har tusenvis fått konsollen sin bannet for å ha spilt piratkopier. Har han kjøpt det, har han ingenting å bekymre seg over, selv om han spiller det noen dager før release. Endret 5. november 2009 av ballsack Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Er 360 jeg snakker om ja. Men da krysser jeg fingrene for at jeg får det i løpet av lørdag eller mandag! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Du blir ikke bannet hvis du har piratkopi heller. Er ingen måte for dem å sjekke det. Antar trådstarter snakker om å spille MW2 på 360, og er det piratkopi, er sjansene store for ban, jo. Den siste uken har tusenvis fått konsollen sin bannet for å ha spilt piratkopier. Har han kjøpt det, har han ingenting å bekymre seg over, selv om han spiller det noen dager før release. Sorry trodde det var snakk om PC ... Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Nei glem det om jeg kjøper det til PC når det ikke er detikatede servere! Lenke til kommentar
marama Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har spilt nedlastede spill i mange år, samt mw2 ikke blitt bannet enda... da mener jeg opptil flere uker før release.. mw2 begynte jeg å spille multiplayer forrige fredag.. så det er ingen automatikk i att du blir bannet.. men blir sikkert det nå når jeg skriver dette nå kom akkurat hjem fra jobb... var bannet gitt...hehehe. typisk er vel ikke lengre en ett par mnd siden det var en undersøkelse her på forumet om hvor mange som hadde fått rrod, det hadde jeg aldri fått så trykte nei på det, dagen etter fikk jeg rrod... skal slutte å dele slikt her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå