Gå til innhold

Fare for ban om man spiller MW2 før release?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt nedlastede spill i mange år, samt mw2 ikke blitt bannet enda... da mener jeg opptil flere uker før release.. mw2 begynte jeg å spille multiplayer forrige fredag.. så det er ingen automatikk i att du blir bannet..

men blir sikkert det nå når jeg skriver dette nå :p

Endret av marama
Lenke til kommentar
Du blir ikke bannet hvis du har piratkopi heller. Er ingen måte for dem å sjekke det.

Antar trådstarter snakker om å spille MW2 på 360, og er det piratkopi, er sjansene store for ban, jo. Den siste uken har tusenvis fått konsollen sin bannet for å ha spilt piratkopier.

Har han kjøpt det, har han ingenting å bekymre seg over, selv om han spiller det noen dager før release.

Endret av ballsack
Lenke til kommentar
Du blir ikke bannet hvis du har piratkopi heller. Er ingen måte for dem å sjekke det.

Antar trådstarter snakker om å spille MW2 på 360, og er det piratkopi, er sjansene store for ban, jo. Den siste uken har tusenvis fått konsollen sin bannet for å ha spilt piratkopier.

Har han kjøpt det, har han ingenting å bekymre seg over, selv om han spiller det noen dager før release.

Sorry trodde det var snakk om PC ...

Lenke til kommentar
Har spilt nedlastede spill i mange år, samt mw2 ikke blitt bannet enda... da mener jeg opptil flere uker før release.. mw2 begynte jeg å spille multiplayer forrige fredag.. så det er ingen automatikk i att du blir bannet..

men blir sikkert det nå når jeg skriver dette nå :p

kom akkurat hjem fra jobb...

var bannet gitt...hehehe. typisk

er vel ikke lengre en ett par mnd siden det var en undersøkelse her på forumet om hvor mange som hadde fått rrod, det hadde jeg aldri fått så trykte nei på det, dagen etter fikk jeg rrod... skal slutte å dele slikt her på forumet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...