Aak1 Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Litt mørkt og flatt. Og himmelen kan croppes litt. Endret 2. november 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Vakkert landskap, fin komp med elva og stien gjennom gjuvet og videre. Kult med tommestokkene på stien. Tror egentlig jeg liker den høye himmelen her, selv om det blir litt midt på. Men bildet er litt mørkt eksponert, så nivåene må justeres, solglimtene og fargene i lav sol på vått terreng må få komme fram. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Flott landskap, bra komp. Men det er litt for mye himmel. Som tidligere nevnt. Litt mørkt eksponert. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Det er egentlig meningen at det skal være mørkt; det var regntungt og ganske dunkelt da jeg var der. Jeg ser imidlertid at det kanskje ikke lar seg formidle så veldig bra i dette bildet, så jeg skal prøve på en lysere utgave også EDIT: her er det et par nye versjoner. EDIT 2: bytta ut den beskjærte med en som er beskjært riktig. Endret 3. november 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Jeg synes det ble bedre. Tror jeg liker opprinnelig beskjæring bedre enn den siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå