Gjest Guest_Jubi_* Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har vært sammen med ei jente i ganske mange år nå, og selv lever jeg etter regelen: "Hvis jeg ikke vil at dama skal gjøre dette mot meg, så gjør jeg ikke det mot henne". dvs jeg går ikke rundt å sjekker opp andre damer, danser med andre damer etc... for jeg ville ikke likt om dama hadde gjort dette mot meg. Unntak er selvsagt å danse med venner etc. Anyway, dama hadde vært på fest et sted en helg med ei veninne. Dette endte opp med at hun danset med en fyr hun traff for første gang, på denne festen. Da jeg fikk vite dette ble jeg først sur og skuffet på henne, og da jeg spurte om hun hadde likt om jeg hadde danset med ei annen jente jeg nettopp hadde truffet på en fest, så var det såklart kjempegalt og det måtte jeg aldri gjøre. Det som irriterer meg mest er holdningen. Det virker som om det ikke var noe galt i å danse med han fyren, og det var totalt galt av meg å bli sur for det, mens det hadde vært kjempenormalt hvis hun hadde blitt sur for noe slikt. Hørte med noen kamerater av meg om jeg var for sjalu, men de hadde visst blitt sure de og. Men jeg trenger mer confirmation evt slap on my hands. Galt av meg å bli sur/skuffet? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er vel ikke så veldig farlig om man danser med andre, mener nå jeg. Men at hun skal ha lov til å bli sur og ikke du, er barnslig og teit. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hun har en hyklerisk holdning, det er i hvert fall sikkert. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Både du og henne er uptight spør du meg. Må da være lov å danse med andre mennesker uten at det betyr noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jubi_* Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Både du og henne er uptight spør du meg. Må da være lov å danse med andre mennesker uten at det betyr noe som helst. Folk er forskjellige, noen aksepterer det andre ikke. Her er vi i et forhold hvor vi rett og slett ikke aksepterer det. (Men den ene har jo tydeligvis dobbelmoral, hint: ikke meg) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jubi_* Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Beklager dobbelpost, men vanskelig å editere innlegg som gjest Uansett... jeg ser selvsagt at dansing ikke er så farlig, men det er holdningen jeg synes er verst. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Selv om dere er sammen er dere to separate og ganske forskjellige mennesker. Det sier ikke seg selv at en handling betyr det samme uansett hvem av dere som utfører den, så å forlange at den ene skal skjønne av seg selv hvor grensen går er for mye forlangt. Men nå vet dere tydeligvis hvor dere begge står. Spar sinnet til neste gang. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Om du synes det er feil av hun å danse med en kar er det bare du som vet svaret på, men som en generell holdning synes jeg det er feil. Å treffe nye mennesker og eventuelt danse med de ser jeg ikke som noe problem overhodet, men det er forskjellig fra person til person. At hun synes hun kan danse med andre gutter, mens du må holde deg unna å danse med andre jenter blir for dumt. Enten blir man enige om spillereglene eller så spiller man ikke sammen. Når det er sagt kan jo dans variere også, da tenker jeg fra det uskyldige til det dampende hete. MEd andre ord kunne jeg ikke ha tolerert all slags dans. Mvh Deluze Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg ser ikke noe som helst problem med å danse med noen andre fordi om man er i et forhold. Så hun skal ikke få lov til å danse med noen andre i det hele tatt bortsatt fra deres nærmeste venner så lenge dere er sammen? Men jeg ser problemet du har med holdningen hennes. Det bør du ta opp med hun.. Lenke til kommentar
jente921 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kommer jo HELT ann på hvordan de danser sammen da haha! Selvfølgelig lov til å bli litt sjalu synes jeg da. Men tror ikke du skal være redd for at forholde skal ta slutt pga en dans Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har ihvertfall funnet ut at dobbeltmoral hos en kjæreste ikke er noe jeg aksepterer. Jeg hadde tatt en skikkelig prat med henne for å finne ut hva hun egentlig mener. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Grunnen til at jeg personlig ikke liker at kjæresten min danser med andre gutter er fordi det er så mye en dans kan være. Veldig mange gutter er jævlig innpåsliten og skal danse helt oppi kjæresten min. Helt til det nivået at det begynne å bli på grensen til beføling. Holding på hoften og slike ting er totalt uakseptabelt. At hun danser med venninder og at noen gutter er der og danser med de, det har jeg ingen problemer med.. men det skal ikke opnnåes kroppslig kontakt. Jeg danser heller ikke med andre jenter på den måten. Jeg har såklart danset når jenter har vært der, men aldri med et mål om å danse med en jente og heller aldri oppnådd noen form for kontakt. Der synes jeg er grensen, og det er vi begge heldigvis enige om Det er ikke sykt å ha en slik regel og det er av respekt for hverandre. Handler absolut ikke om at noen av oss ikke skal ha det gøy eller at vi ikke stoler på hverandre. I ditt tilfelle synes jeg kjæresten din har en ganske syk dobbeltmoral. "Du får ikke lov, men jeg får" En regel skal være likt for dere begge. Får ikke du lov, så skal hun også drite i å gjøre det. Endret 5. november 2009 av Mantoius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå