King123 Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Takk, skal ta en titt på det Lenke til kommentar
King123 Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Flere tilbakemeldinger og råd hadde vært fint =). Endret 4. november 2009 av King123 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Mine innspill: - Bra biceps og skuldre, generelt bra med muskelmasse - Ville jobba mer med bryst og lats, samt fått ned fettprosenten litt så hadde det blitt riktig så bra Tips til spesifikke øvelser du bør ha mer fokus på er: - Chins med håndflatene fra deg, stangroing med håndfaltene ned. - Øvelser som floorpress og brede dips er gode for utvikling av brystmusklene. Du kan profitere på å variere repsantall og trene hver muskel et par ganger i uka. Eks på opplegg hvor du i tillegg må ha med de andre øvelsene som knebøy, markløft osv: Dag 1: Brede dips 3x4-6 Stangroing 3x4-6 Dag 2: Floorpress 3x8-12 Chins 3x8-12 med avlastning om du ikke greier så mange eller 3x så mange du greier. Endret 5. november 2009 av Delavar Lenke til kommentar
King123 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Takker! Skal få dytta inn en ekstra dag med bryst! fettprosenten har jeg allerede begynt og jobbe med. Får komme med noen sammenlingningsbilder rundt jul =) Lenke til kommentar
King123 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Nja, vi får se Lenke til kommentar
Newar Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nææ, få se puppa nå! Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ikke verst skal jeg si, men det kan bli bedre. Stå på Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 du var SVÆR. Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg gjort som mange andre her sier, prøvde å markere musklene litt mer liksom, deffe eller hva det kalles. Men hva vet jeg Lenke til kommentar
King123 Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Holder på og deffer nå, merker alt nå at jeg blir mer markert. Kommer med nye bilder rundt desember eller januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå