King123 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ja, etter litt om og men har jeg bestemt meg for og prøve og legge ut bilder av meg selv . Hadde vært greit med tilbakemeldinger, godt og vondt . Alder: 18 Høyde: 181 cm Vekt: 95 kg Bilder: Edit: Suger på og posere =P Endret 2. november 2009 av King123 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ganske rått. Du har en solid mengde muskler der. Vurdert en deff? Ville kanskje hatt litt mer lats og trapezius men det er min mening. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja, en deff ville gjort underverk i det her tilfelle. Veldig godt utgangspunkt hvertfall! Lenke til kommentar
King123 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Takk for gode tilbakemeldinger . Starta på deff forrige uke , men skal få en til og hjelpe meg med og sette opp et greit deffe program . Flere tilbakemeldinger hadde vært supert. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ser bra ut;) Slank bort litt av fett % så får du fremm mer bryst og mage muskler:) Lenke til kommentar
Newar Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Selve fettlaget over puppene ser litt uapetittelig ut for å være helt ærlig med deg. Ser litt femi ut imho. Jeg kan ikke noe om muskelbygging men hvordan har du fått det til? Skal ikke musklene svinne fettet og ikke bygge seg under? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Selve fettlaget over puppene ser litt uapetittelig ut for å være helt ærlig med deg. Ser litt femi ut imho. Jeg kan ikke noe om muskelbygging men hvordan har du fått det til? Skal ikke musklene svinne fettet og ikke bygge seg under? Dagens lol. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ville ikke havna i slåsskamp med deg nei. :!: Blir bra det der visst du får fram litt magemuskler Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg kan ikke noe om muskelbygging men hvordan har du fått det til? Skal ikke musklene svinne fettet og ikke bygge seg under? Dagens lol. Hva mener du med det? Det var ikke bare dagens lol, men årets anatomiske storbrøler. On topic: Hvis meningen er å bli stor, så har du gjort en god job. Syns ikke du skal slanke deg noe mer, eller deffe som dere sier. Endret 2. november 2009 av Kaktuz Lenke til kommentar
King123 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Takker for gode tilbakemeldinger! =) Kaktuz: Meningen er og bli så stor som mulig ja, men føler jeg trenger og bli litt mer markert. Har vurdert og vente med deffinga til mars, og bare bulke som F"## i vinter. Men vi får se Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Deff, deff, deff. Du har ganske høy fettprosent, og bulking vil bare gjøre det enda verre. Endret 2. november 2009 av Zarn Lenke til kommentar
King123 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Ja, får vell deffe da, hører det er mange som sier det Fra og med i morgen skal jeg begynne og ta 1 time cardio hver dag/annen hver dag kl 6 om morran, så skal jeg prøve og få ramsa opp hva jeg får i meg iløpet av en dag her på forumet Hadde satt pris på flere tilbakemeldinger Lenke til kommentar
neoman Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Syns dette ser bra ut. spesielt arma. men en deff er nok ikke dumt. hvor lenge har du trent? og hva løfter du sånn ca? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Den krabba var jo RÅ!! Hva med bein? Og hvorfor deffe nå? Litt kaldt å gå på stranda for tiden, hvis ikke du skal til sydne da:) Mister en del masse når man deffer vettu;) Uansett; dritbra!! Du er større enn meg, for å si det sånn Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Mister en del masse når man deffer vettu;)Hvis du deffer dårlig, ja. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Takker igjen for gode tilbakemeldinger Syns dette ser bra ut. spesielt arma. men en deff er nok ikke dumt. hvor lenge har du trent? og hva løfter du sånn ca? har trent rundt 1 år seriøst, men er først nå jeg har begynt og vokse skikkelig. Noen av mine perser Benkress 120kg Markløft: 200kg Knebøy: 140kg (Nettopp starta opp igjen) Stående Militærpress: 90kg (Nettopp begynt) Lenke til kommentar
neoman Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ojda. svært bra løft. med tanke på att du bare har trent litt over ett år. fremgangen tilsier att du har gjort mye riktig. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, får vell deffe da, hører det er mange som sier det Fra og med i morgen skal jeg begynne og ta 1 time cardio hver dag/annen hver dag kl 6 om morran, så skal jeg prøve og få ramsa opp hva jeg får i meg iløpet av en dag her på forumet Hadde satt pris på flere tilbakemeldinger Kan anbefale 4x4 min intervall (men for guds skyld trapp opp gradvis på intensiteten) og kjør i deg ekstra koffein, fint for deff. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Chrisbjerk: Takker og bukker for forslag! Flere råd godtas med en stor takk Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tren Myo-reps og kjør Health & Fitness-concept. Les om begge deler på myrevolution.no. Da kan du fortsette å øke i styrke og gå ned i fett% samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå