cucamonga Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har klart å formatere bort filene på harddisken min, jeg valgte en hurtigformatering og har funnet filene med GetDataBack. Men når jeg skal "redde" dem, får jeg beskjed om at programmet, dvs. GetDataBack, ikke er så gratis som jeg fikk inntrykk av . Spørsmålet mitt er da, finnes det noe programmvare som kan hjelpe meg gratis, og ikke bare konstatere at filene er der et sted?? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Se i forumet for lagringsmedier. Der fil du finne forslag til flere programmer som kan redde filene dine. Lenke til kommentar
emva Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Recuva er et fint program. Er gratis også. Lenke til kommentar
cucamonga Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Ok, skal se. Mange takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har mine tvil om at Recuva skal fungere etter formatering. Ville heller prøvd PhotoRec. http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå