-Serenity- Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg så ei som sto i kassen på en...tja, nips-butikk kan jeg kalle det. Svært søt og trivelig (det lille som ble sagt). Da jeg gikk derifra tenkte jeg over om jeg rett og slett kunne be henne ut ved å stikke innom en eller annen dag. Lurer bare på hvordan hun kommer til å reagere på at en villt fremmed mann bare ber henne ut sånn ut av det blå? Jeg er forøvrig 30, og hun er vel kanskje mellom 25-30 et sted. Så da spør jeg dere jenter der ute, hvordan ville du reagert? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 en kompis av meg hadde en fin en, han spurte dama i kassen om hun hadde vært på smilekurs, for hun smilte så fint er du slick nok går det vel an uten å virke alt for avskylig Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg så ei som sto i kassen på en...tja, nips-butikk kan jeg kalle det. Svært søt og trivelig (det lille som ble sagt). Da jeg gikk derifra tenkte jeg over om jeg rett og slett kunne be henne ut ved å stikke innom en eller annen dag. Lurer bare på hvordan hun kommer til å reagere på at en villt fremmed mann bare ber henne ut sånn ut av det blå? Jeg er forøvrig 30, og hun er vel kanskje mellom 25-30 et sted. Så da spør jeg dere jenter der ute, hvordan ville du reagert? Go for it. Enten fungerer det eller du får et nei. Dog det ville kanskje vært en ide å handla i butikken et par ganger. Øker sjansen iallefall. Lenke til kommentar
-Serenity- Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Go for it. Enten fungerer det eller du får et nei. Var det jeg tenkte også. Men trenger å få opp motet til å gjøre det likevel. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Klassisk dilemma det. hehe. Er vel strengt tatt ingenting her inne på forumet som kan få deg til å tørre. Lykke til uansett. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hmm, hvis det er din faste butikk, er det jo grisekjipt hvis hun sier nei! Så må du risikere å møte henne hver gang du handler... Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 hahaha.. serr.. ta med deg et skjult kamera:P vil se! Lenke til kommentar
-Serenity- Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Hmm, hvis det er din faste butikk, er det jo grisekjipt hvis hun sier nei! Så må du risikere å møte henne hver gang du handler... På ingen måte min faste butikk...har kanskje vært der to ganger i mitt liv. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da er det vel ingenting å tape, alt å vinne Lenke til kommentar
Emily85 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er du veldig sjenert, kjøp noe og legg en lapp med "jeg synes du er søt, men er for sjenert til å si det" og telefonnummeret ditt sammen med pengene. Synes hun du var søt og så sender hun en melding. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "I don't shit where I eat" Men når det skal være sagt: peis på. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Klassisk dilemma det. hehe.Er vel strengt tatt ingenting her inne på forumet som kan få deg til å tørre. Lykke til uansett. Men det er metoder som hjelper en med å tørre ting man før så på som for "farlig". Jeg vil anbefale trådstarter å bli litt nærmere kjent med dama før du ber henne ut. Det kan oppleves veldig ubehagelig når en vilt fremmed ber deg med ut, så hun bør ha dannet seg et førsteinntrykk i det minste. Når du kjenner hun litt bør du be hun med ut. Hvis hun sier ja, så er jo det dritbra! Hvis hun sier nei, så trenger du ikke handle der mer, du har mao ikke tapt noe særlig. Hun er bare en kvinne. Det finnes flere. Husk at det er utrolig mye bedre å få et avlsag en å tenke på hva som kunne ha skjedd hvis du bare hadde spurt. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ta en tørr vits å se om ho ler hehe hvis hun ler er det bare å peise på! Lenke til kommentar
-Serenity- Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Så nå har jeg da spurt - og svaret var at hun ikke trodde kjæresten hennes ville like det. Forsåvidt greit det, men jeg stoler ikke helt på svaret. Hun måtte tenke seg om i bortimot 5 sekunder før hun endelig kom med det svaret, noe som får meg til å tro at det egentlig ligger noe annet bak. Irriterer meg at jeg ikke tok det videre derifra...jeg skulle selvsagt ha satt meg ned på forhånd og tenkt gjennom alle mulige svar hun kunne kommet med... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 hva ville du ha svart da? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Uansett om hun har kjæreste eller ikke vil jeg si du bør la det ligge fra nå av. Hvis det var løgn så var det jo en grunn til at hun fant det opp. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bella har et kjempepoeng. Uansett om hun har kjæreste eller ikke, så er det en grunn til at hun kom med det svaret. Enten har hun kjæreste, eller så har hun bare ikke lyst. Uansett er det tough luck, og det finnes mange fisker i havet, og alle andre klisjeer der ute. Du skal ha kudos for at du turte å be henne ut i hvert fall! Er ikke mange som tør det med ei random dame i matbutikken! Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kudos, mann! Å avtale et møte ved et senere tidspunkt (so much for not using the word "date) tror jeg er en litt for stor ring å hoppe gjennom. Jeg hadde kanskje benyttet meg av lunsjtiden hennes på en eller annen måte og tatt en slik "i-farten"-prat i lunsjen. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Bra jobba! Du kan trøste deg med at du får internetcred! Du har nok rimelig stor E-penis nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå