Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Be ut ei på jobben hennes, hvordan ville du reagert?

Anbefalte innlegg

Jeg så ei som sto i kassen på en...tja, nips-butikk kan jeg kalle det. Svært søt og trivelig (det lille som ble sagt). Da jeg gikk derifra tenkte jeg over om jeg rett og slett kunne be henne ut ved å stikke innom en eller annen dag. Lurer bare på hvordan hun kommer til å reagere på at en villt fremmed mann bare ber henne ut sånn ut av det blå? Jeg er forøvrig 30, og hun er vel kanskje mellom 25-30 et sted. Så da spør jeg dere jenter der ute, hvordan ville du reagert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så ei som sto i kassen på en...tja, nips-butikk kan jeg kalle det. Svært søt og trivelig (det lille som ble sagt). Da jeg gikk derifra tenkte jeg over om jeg rett og slett kunne be henne ut ved å stikke innom en eller annen dag. Lurer bare på hvordan hun kommer til å reagere på at en villt fremmed mann bare ber henne ut sånn ut av det blå? Jeg er forøvrig 30, og hun er vel kanskje mellom 25-30 et sted. Så da spør jeg dere jenter der ute, hvordan ville du reagert?

Go for it. Enten fungerer det eller du får et nei.

Dog det ville kanskje vært en ide å handla i butikken et par ganger. Øker sjansen iallefall.

Lenke til kommentar
Klassisk dilemma det. hehe.

Er vel strengt tatt ingenting her inne på forumet som kan få deg til å tørre.

Lykke til uansett.

Men det er metoder som hjelper en med å tørre ting man før så på som for "farlig". ;)

Jeg vil anbefale trådstarter å bli litt nærmere kjent med dama før du ber henne ut. Det kan oppleves veldig ubehagelig når en vilt fremmed ber deg med ut, så hun bør ha dannet seg et førsteinntrykk i det minste. Når du kjenner hun litt bør du be hun med ut. Hvis hun sier ja, så er jo det dritbra! Hvis hun sier nei, så trenger du ikke handle der mer, du har mao ikke tapt noe særlig. Hun er bare en kvinne. Det finnes flere.

Husk at det er utrolig mye bedre å få et avlsag en å tenke på hva som kunne ha skjedd hvis du bare hadde spurt.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Så nå har jeg da spurt - og svaret var at hun ikke trodde kjæresten hennes ville like det. Forsåvidt greit det, men jeg stoler ikke helt på svaret. Hun måtte tenke seg om i bortimot 5 sekunder før hun endelig kom med det svaret, noe som får meg til å tro at det egentlig ligger noe annet bak. Irriterer meg at jeg ikke tok det videre derifra...jeg skulle selvsagt ha satt meg ned på forhånd og tenkt gjennom alle mulige svar hun kunne kommet med...

Lenke til kommentar

Bella har et kjempepoeng.

Uansett om hun har kjæreste eller ikke, så er det en grunn til at hun kom med det svaret. Enten har hun kjæreste, eller så har hun bare ikke lyst.

Uansett er det tough luck, og det finnes mange fisker i havet, og alle andre klisjeer der ute. :)

Du skal ha kudos for at du turte å be henne ut i hvert fall! Er ikke mange som tør det med ei random dame i matbutikken! :)

Lenke til kommentar

Kudos, mann!

Å avtale et møte ved et senere tidspunkt (so much for not using the word "date) tror jeg er en litt for stor ring å hoppe gjennom. Jeg hadde kanskje benyttet meg av lunsjtiden hennes på en eller annen måte og tatt en slik "i-farten"-prat i lunsjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...