b-real Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Siden drift ikke svarer eller er innom drifts-kategorien (virker iallefall slik) så blir jeg nødt til å ta klagen her: Når er det 1-2 mnd siden noen ifra Drift-seksjonen har vært innom å svart på tekniske tilbakemeldinger og det er masse spørsmål som ikke er besvart og er mange mange mnd gamle og som en gjerne skulle ha fått noe form for svar på problemer. Vi har fått med oss at det er Prisguiden v2 for alle pengene men det går da an i det minste å stikke hodet innom en gang i mnd og komme med litt tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Siden drift ikke svarer eller er innom drifts-kategorien (virker iallefall slik) så blir jeg nødt til å ta klagen her: Når er det 1-2 mnd siden noen ifra Drift-seksjonen har vært innom å svart på tekniske tilbakemeldinger og det er masse spørsmål som ikke er besvart og er mange mange mnd gamle og som en gjerne skulle ha fått noe form for svar på problemer. Vi har fått med oss at det er Prisguiden v2 for alle pengene men det går da an i det minste å stikke hodet innom en gang i mnd og komme med litt tilbakemeldinger. Hei! Det er synd og dumt at det har blitt slik at man ikke får noen tilbakemeldinger, men drift har vel gjort de prioriteringer man har funnet riktige. Dog tviler jeg på at de vanker spesielt mye oftere i denne tilbakemeldingskategorien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå