1915 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvorfor er det egentlig ikke kjede på alle biler, må da være mye lettere? :S Kjede er dyrere i innkjøp og gir mer støy enn reim. Og, registerkjeder kan faktisk også haverere. jepp. med det sies at de skal tåle 500 000 km sååeh bare tut og kjør. og det med mer støy tviler jeg på, min bil har gådd 194 000 straks og det har aldri vært strammet eller byttet. det står på siden bilen var ny. og det bråker ikke. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvorfor er det egentlig ikke kjede på alle biler, må da være mye lettere? :S Kjede er dyrere i innkjøp og gir mer støy enn reim. Og, registerkjeder kan faktisk også haverere. jepp. med det sies at de skal tåle 500 000 km sååeh bare tut og kjør. og det med mer støy tviler jeg på, min bil har gådd 194 000 straks og det har aldri vært strammet eller byttet. det står på siden bilen var ny. og det bråker ikke. Foretrekker kjede jeg også, men må bare nevne at vi fikk inn en C200 på jobben som hadde gått 110.000km. Der var kjedet røket, og den har dobbelt kjede, så alt kan skje. Det med støy tror jeg mest hører til eldre biler, da nye biler har som oftest en liten krybbe til motor med ekstra støyisolering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå