Martin_20 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei. Er er gutt på 20 år. Gikk ut av videregående i 2007. Etter det har jeg ikke klart å få tak i en eneste jobb, har gått hjemme i et par år. Det siste året har jeg ikke hatt det så veldig bra. Havnet i et litt dårlig vennemiljø som brukte litt av hvert for å si det sånn. Jeg var og fortsatt er ganske langt nede psykisk. Har bare blitt mer og mer innesluttet. Men ser nå et lys i tunellen. En i familien klarer kanskje å skaffe meg min første jobb. Hadde vært så utrolig deilig å få livet på rett skjøl igjen og et holdepunkt i livet. Men har fått innkalling til førstegangstjeneste i januar. Dette gjør meg bare kvalm. Har nå en mulighet til å få meg jobb og begynne livet. Hva kan jeg gjøre? Takker for svar. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei. Er er gutt på 20 år. Gikk ut av videregående i 2007. Etter det har jeg ikke klart å få tak i en eneste jobb, har gått hjemme i et par år. Det siste året har jeg ikke hatt det så veldig bra. Havnet i et litt dårlig vennemiljø som brukte litt av hvert for å si det sånn. Jeg var og fortsatt er ganske langt nede psykisk. Har bare blitt mer og mer innesluttet. Men ser nå et lys i tunellen. En i familien klarer kanskje å skaffe meg min første jobb. Hadde vært så utrolig deilig å få livet på rett skjøl igjen og et holdepunkt i livet. Men har fått innkalling til førstegangstjeneste i januar. Dette gjør meg bare kvalm. Har nå en mulighet til å få meg jobb og begynne livet. Hva kan jeg gjøre? Takker for svar. Ring Forsvaret på tlf 03003, be om å bli satt over til Vernepliktsverket og snakk med en av dem som jobber der. Du finner også informasjon her: http://www.mil.no/felles/vpv/start/fgt/utsettelseogfritak/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå