Gå til innhold

Selges det snuff oppi nord en plass? :D

Tom-Stian

Anbefalte innlegg

Hei. var på fest forleden og fikk noe som kalles for Snuff.

For de av dere som ikke vet hva dette er så er det en type snus i løst, tørt pulver form som man sniffer i nesa.

Ble noe rått så sugen på mer av snuff. Vet dere om det selges i Mo i Rana? "hint hint"

Eller må jeg over på grensa i sverige og kjøpe det dær? Vet om andr eplasser i Norge det selges men det blir for langt unna meg ! : D

Endret av Tom-Stian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet du kan kjøpe det på svinesund, har kjøpt det selv noen ganger der.

Henger ikke i Mo I rana, så har ikke peiling, men om du kjenner noen som bor nærme grensa kan jo de shippe til deg om det er veldig viktig ;)

tjaa... er blitt ganske hekta på det nå. Du tror ikke non der borte i svinesund kunne ha sendt meg noen "bokser" med snuff så betaler jeg over nettbank=? bare sånn. overfører penger for boksene, frakt, og litt for fortjenesten :p ?

Lenke til kommentar
Sjappa der er herlig, har handla flere ganger. Er relativt billig, i alle fall i forhold til norske priser.

Hvor mye tror du jeg må betale i frakt hvis jeg kjøper ifra www.snuffstore.co.uk ?

Du vet ikke om noen som kunne kanskje ha handlet noe esker på svinesund der, tatt me til norge og sendt meg noen :D ? mot betaling selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Sjappa der er herlig, har handla flere ganger. Er relativt billig, i alle fall i forhold til norske priser.

Hvor mye tror du jeg må betale i frakt hvis jeg kjøper ifra www.snuffstore.co.uk ?

Du vet ikke om noen som kunne kanskje ha handlet noe esker på svinesund der, tatt me til norge og sendt meg noen :D ? mot betaling selvfølgelig.

Vel, jeg kjøpte to esker, og det ble inkl. frakt 72 kroner eller noe sånt, men det var i fjor høst da, så ...

Så kjøpte jeg noen esker for en annen fyr på forumet som går på skolen min, men husker ikke hvor mye det ble :p

Lenke til kommentar

Vel, jeg kjøpte to esker, og det ble inkl. frakt 72 kroner eller noe sånt, men det var i fjor høst da, så ...

Så kjøpte jeg noen esker for en annen fyr på forumet som går på skolen min, men husker ikke hvor mye det ble :p

Høres ut som en fornuftig pris da. Vil ikke stige over prisen på 200 kr i og med det at da må jeg betale toll på sikkert godt over 600 kr. Går jo også ann å bestille i flere omganger : )

Betalte du med paypal eller?

Lenke til kommentar
VISA sist jeg sjekka.

Ja okei. Usikker på om jeg vil betale med mitt visakort, kan jo aldri bli for sikker :p

Syns det passer bedre med paypal da.

Men tjaa, ser ut som en skikkelig nettside så,,,Mange kunder som har gitt dem gode tilbakemeldinger så det er sikkert ingen fare :)

Lenke til kommentar
Hmm.. har et spørsmål her. Det står at det ikke skal selges Snuff til noen under 18 år.

på siden deres står det at de tar imot Visa, men også Visa Electron...

Er ikke electron et kort for alle under 18 år?

Mange land utenfor Norge er det vanlig å ha kun Visa Electron.

Lenke til kommentar

vet med 100% sikkerhet at det selges i bodø, vis du mener det er verd noen times kjøretur :)

men sidenote, snuff er jo bare fantastisk fett :) jeg holdt på med det en god stund med en kompis, goood times ^^ men ser jo VELDIG mistenktsomt ut for noen som ikke vet at det er lovlig tobakk man sniffer opp i nesa.

jeg sluttet fordi jeg ble helt tett i ene neseboret, over en 4 måneders periode, men det er helt bra nå igjen. så med andre ord : tenker jeg skal kjøpe meg en boks snuff snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...