Gjest jake 2,0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei dær! Jeg har vært i et fantastisk forhold med værdens hærligste jente, men det tok desverre slutt for 2 månder siden. Det var ho som valgte å gjøre det slutt etter lang tid med tvil. Tingen er at det er 11 år mellom oss to- hun er 34 og jeg 23 år. Det er vel dette som inndirekte har ført til denne tvilen. Som hun sier det "det er flere små ting som tilsammen er nok". Jeg har sagt hva jeg føler for henne og at jeg gjerne ser for meg en fremtid med henne. Og at jeg gjerne ønsker henne tilbake og håper at det blir oss to en gang i fremtiden. Men akkutat nå ser ting vanskelig ut. Det jeg kan si om tingenes tilstand nå, er at vi er glad i hverandre og at det ikke er noe vont mellom oss. Jeg har aldri sagt noe stygt om henne eller tenkt stygge ting. Vi har hatt et avstandsforhold- hvor jeg har besøkt henne i lengre preioder. Slik at jeg har ikke sett henne siden den dagen det var slutt. Og her er det jeg grubler på. Jeg ska snart til denne byen som hun bor i- på kurs i forbindelse med jobb. Vi skal møtes da- og jeg er spent på om det er "noe" dær ennå. Hvordan skal jeg forholde meg til henne når vi møtes? Jeg vet jo at hun har følelser for meg ennå- og omvendt. Skal jeg prøve meg? Og se hvordan det går? Det jeg håper på er at jeg drar til henne vi spiser god mat og ser film- og at "gamle" følelser skal føre til at vi havner til sengs. Så snakker vi ut om ting, mens jeg ser henne dypt inn i øynene og at ting etter hvert ordner seg- og at hun forstår at jeg mener alvor med dette. Vi har ikke snakket ordentlig om ting ansikt til ansikt- bare i telefon og mail etter at jeg reist hjem fra henne for 2 månder siden. Setter stor pris på svar Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Siden du absolutt må nevne at du ikke bare har håp om at dere skal snakke ut og alt det der, men i tillegg skal til sengs, så vil jeg påstå at du bare lider av god gammeldags kåtskap - som du for såvidt kan få av deg hvor som helst. Hadde du derimot unnlatt fokusen på sex i innlegget ditt, så hadde jeg kanskje trodd på intensjonen din. Lenke til kommentar
Gjest jake 2,0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ok. kanskje det ble litt feil. Men det er enn god gammeldags kåtskap- det kan jeg love deg. Jeg ønsker virkelig denne jenta og savner henne veldig. Vet at det er noen år mellom oss, men det viktige er jo at man har det bra sammen. Og så tenker jeg at resten kommer i andre rekke. Føler at jeg har gjort det jeg kan, så langt for å ordne opp i dette. Derfor MÅ jeg snakke med henne- ansikt til ansikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå