LøperFraVevelstad Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 dette innlegget er skrevet med skjermtastatur... når jeg trykker på en hvilken som helst knapp på tasaturet, kommer bare en rar klikkelyd... dette kom hlt plutselig... hva skjer? utrolig kjipt å skrive med mus... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvilke tastatur er det snakk om? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 det var snakk om at det virkelige tastaturet, (det fysiske tastaturet) ikke funket, at det kom klikkelyder når jeg trykte på knappene, og måtte holde knappene inne i 2 - 3 sec for at de skulle virke. dette fant jeg ut av skrev forøvring åpningsposten med datamus og skjermtastatur! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 det var snakk om at det virkelige tastaturet, (det fysiske tastaturet) ikke funket, at det kom klikkelyder når jeg trykte på knappene, og måtte holde knappene inne i 2 - 3 sec for at de skulle virke.dette fant jeg ut av skrev forøvring åpningsposten med datamus og skjermtastatur! Jeg tenkte på hvilket tastatur (Logitech G15, Saitek Eclipse, Logitech G19 osv...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå