Lidskjalv Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) 500 - Internal server error, genrerert av Apache... Er det så og si nesten umulig å få denne feilen på et såpass stort nettsted som You Tube? Endret 1. november 2009 av Lidskjalv Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fikk den jeg og et par ganger. Youtube funker, bare å trykke flere ganger. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Aldri fått den, skjekket brannmuren deres? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Var nede her også, men oppe nå. Endret 1. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) De gangene youtube har hatt problemer hos meg har jeg fått: Sorry, something went wrongA team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation Så kjip feilmelding du fikk^^ Endret 1. november 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 De gangene youtube har hatt problemer hos meg har jeg fått:Sorry, something went wrongA team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation Så kjip feilmelding du fikk^^ Men da er det hvertfall NOE som virker. Internal Server Error er vel når ingenting virker? Men de kom raskt på beina da. Alt i orden nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nå kommer jeg faktisk ikke inn på youtube.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Kommer ikke inn på youtube EDIT: http://downforeveryoneorjustme.com/http://www.youtube.com/ Endret 1. november 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 De gangene youtube har hatt problemer hos meg har jeg fått:Sorry, something went wrongA team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation Så kjip feilmelding du fikk^^ Skal jeg sette inn på hjemme sia mi xD Skulle ønske youtube var nede her også nå Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ikkje jeg heller..siden bare laster.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 YouTube is down for maintenance and will be back shortly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå