Chrisss Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei. Nå har jeg tenk til kjøpe meg en ny mobil her ! Er litt usikker på hvem jeg skal velge nå. Har sett på: Sony Ericsson Aino å Sony Ericsson Satio. Men jeg er litt usikker på touch ennå ! Noen som har testa noen av de 2 her el ? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Aino har jo et vanlig tastatur også Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du finner test av begge på mobilen.no Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Du finner test av begge på mobilen.no Takk Men hadde vært kult testa en trykkfølsom skjerm Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er en annen stor Satio tråd her, bare søk etter Satio, der kan dere lese erfaringer fra flere av oss som har hatt Satio en stund nå Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Det er en annen stor Satio tråd her, bare søk etter Satio, der kan dere lese erfaringer fra flere av oss som har hatt Satio en stund nå Konge Takk skal du ha ! Du har ikke en link el ? Endret 1. november 2009 av Chrisss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå