M4RT1N Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Finnes det en måte å komme innpå et sikret nettverk uten å kunne passordet med ett eller annet program? Har mistet passordet på routeren min. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Installer routeren på nytt da. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvis det er ditt aksesspunkt har du vel fysisk tilgang til det, og da kan du jo bare koble til med kabel og endre passordet. Eller kjøre en hard reset - da settes alle innstillinger (inkludert passord og kryptering) til fabrikkinnstillingene. Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 tror nok det finnes et program som knekker koden bare å google ;p men det er så mye virus på sånne ting. Hadde også vært fint om det hadde finnes et sånn app for Ipod touch og Iphone Lenke til kommentar
M4RT1N Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Tror dere ikke jeg har prøvd å resette det?! Det er en grunn til at jeg spør her da!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Om du ikke evner å trykke inn reset-knappen, evner du neppe å bruke programmer som knekker nettverkspassord heller. Lenke til kommentar
M4RT1N Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Jeg klarer det meste med programmering osv, men det jeg prøver å si at det ikke er en reset-knapp. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tror dere ikke jeg har prøvd å resette det?!Det er en grunn til at jeg spør her da!! Tyder på at du ikke har gjort dette riktig. Se i manualen til accesspunktet om hvordan denne kan resettes. Etter resetting vil trådløst tilgang være åpen og må sikres på nytt! Slik du har startet tråden mistenker vi at det ikke er ditt nettverk. Dermed vil alle forsøk på komme inn på nettverket være ulovlig og straffbart! Lenke til kommentar
M4RT1N Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Driter i det! Kjøper en ny router. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Men routeren din har et navn eller? Oppgi her hva slags router du har så kanskje vi klarer og hjelpe deg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Driter i det!Kjøper en ny router. hvilken ruter var det snakk om du ville hacke? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Lol.. Care to share what`s so funny or is it the obvious, he`s so busted? Lenke til kommentar
M4RT1N Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Linksys WRT54GL Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Den har en liten resetknapp som ved hjelp av en kulepenn ellerno kan trykkes inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå