TheKims Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hei. har en 91mod golf 1,8gl. Km stand ca 180000 Bilen har veldig lite rust ettersom den er gått for det meste nordpå. Lakken har noen riper etter vaske automaten på esso. Innvendig har forigge eier lekt seg med 3m neonlys i taket som er limt fast. Altså umulig å få bort uten å rive taket sunn. Forhjuls lager venstre side må byttes, Register reim må byttes. Har ikke hatt den på eu kontroll i år men den skulle ha vært i juli 09. Årsavgift ikke betalt. følger kun med sommerdekk. Er jeg helt på jordet visst jeg forlanger 6000 for den? Beklager at det er litt rotete skrevet. Mvh kim Endret 1. november 2009 av Big tony Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ikke helt på jordet hvis du får tak i en som ikke vet noe om bil. Jeg ville nok gitt deg 2-3 tusen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg ville nok gitt noe av den samme summen. 3k kanskje. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Om du ikke har betalt årsavgift og hatt den på eu-kontroll kan du like gjerne beholde den selv som delebil å kjøpe en lik bil.. Årsavgiften må du betale uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå