Coolman Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei! Jeg har akkurat installert Win 7 og Haupagge hvr-4000 med Cam+riks tv kort. Allt fungerer fint i WinTv 7, men ikke i mediacenter. I Media Center er det kun frikanalene som fungerer, ikke TV2 osv. Jeg får bare melding om at: "Tjenesten er kryptert og kan ikke vises nå" Noen som hvet hva problemet kan være? Alle driverne er korrekt installert, ligger der de skal være i enhetsbehandling.. Er sliten nå har rotet med dette i hele natt/dag, hjelp! Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Allt fungerer fint i WinTv 7, men ikke i mediacenter. Du bruker mao Windows mediacenter? Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Du bruker mao Windows mediacenter? Ja for oss som faktisk synes mediaportal er unødvendig vanskelig å sette opp. Ikke brukervennlig for folk som har litt annet å drive med enn å knote med innstillinger, codecer og diverse. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ja for oss som faktisk synes mediaportal er unødvendig vanskelig å sette opp. Ikke brukervennlig for folk som har litt annet å drive med enn å knote med innstillinger, codecer og diverse. Da tror jeg du har misforstått. Det er mye lettere å sette opp codecs i Mediaportal enn i W7 mediacenter Å sette opp .mkv støtte i w7 må du gjøre via registry hacks osv. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det var faktisk et genuint spm som jeg trengte svar på for å finne ut om jeg kunne hjelpe til . Mener bestemt MP begynner å bli enkelt å sette opp (spes. når 1.1 er ute). Raskeste veien: -Installer MP - Installer skinnet "StreamedMP" - da følger Moving Pictures og MP TV-series med - Installer SAF - Konfigurer om ønskelig. TV er og blir litt jobb ... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Å sette opp .mkv støtte i w7 må du gjøre via registry hacks osv. Feil. Letteste måten å få .mkv støtte i Windows 7 (og Media Center) er å installere CoreAVC + ffdshow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå