Gjest Guest_sex_* Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Halla. har et problem som jeg sikkert ikke er aleine om. Jeg kommer for fort irriterendes. lei av å stoppe for å ikke komme før jenta. Er det noe man kan gjøre for å holde ut lengeR??? Lenke til kommentar
valle_city Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg kommer veldig fort jeg å. Kunne trengt noen gode råd får å holde ut lenger=) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ta en runk en liten stund før dere setter i gang. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Trening er viktig, har dere sex oftere, holder du ut lenger. Bytt gjerne stillinger, da får du pauser mellom slagene. Du kan kanskje bruke figre, leketøy eller gi henne oralsex mens du tar en pause, eller gi henne to runder? Nå har jeg aldri testet de her, men det er kanskje verdt forsøket? Kondomer som gjør at du holder ut lenger Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar
Gjest Guest_sex_* Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 har sex ofte men kommer like fort nå også. kondom gidder jg ikk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 http://www.dinside.no/346439/laer-start-stopp-teknikk Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 man kan vel alltids putte på noe ibux gel i verste tilfelle mere seriøst kondomeriet har mye fint i den duren, kansje ta en tur dit ? i den duren mener jeg kremer,glidemiddel den slags, og for den delen kondomer. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gå på kondomeriet å skaff deg en penis ring. Har hørt fra kompiser at det gjør underverke. Selv har jeg ikke det problemet, mer det motsatte ... Eller så kan du ta pauser når du skjønner at du nærmer deg. F.eks gå ned på dama, beføle henne etc. Du trenger ikke å kjøre på i et sett. Du kan tilfredsstille henne på andre måter vet du Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tenk på kompisene dine Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tenk på kompisene dine +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg