Gå til innhold

Har avbestilt spill men butikken svarer ikke og har trukket min konto!

Gjest Slettet-0ncAanc1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-0ncAanc1

Nå er jeg ganske irritert! Jeg har forhåndsbestilt COD: Modern Warfare2 hos absoluttspill.no, men like etterpå fant jeg spillet mye billigere og inkl. frakt en annen plass. Skrev en mail til absoluttspill like etterpå og ba de slette orderen. Dette var for over 1 uke siden. Fikk ikke svar og jeg skrev en ny mail 2 dager etterpå. Men ingen svar. Har kjøpt 5 spill der før og spurt dem om diverse og har alltid fått svar, men nå får jeg ikke svar. Jeg bruker samme email som før.

Nå før helgen ser jeg at de har trukket meg for spillet fra min konto!! (forhåndsbestilte med VISA). Jeg skriver en ny mail der jeg igjen sier at de skal slette orderen og betale tilbake. Men selvfølgelig får jeg ingen svar. Har kontaktet forbrukerrådet så får vi se hva de sier.

Dette er jo toppen av frekkhet!

Spillet kommer ut 10.11.2009. Hvis jeg får spillet i posten så kan jeg jo bruke angreretten men da må jeg jo betale returfrakt + at jeg må bruke mye tid på dette tullet.

Bra kundeservice - NOT!

Endret av Slettet-0ncAanc1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...
Gjest Slettet-0ncAanc1

Nei, har ikke handlet der siden og skal aldri handle der mer. Skjønner de ikke at de mister kunder på å være så frekke og treige!!? Aldri mer AS på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...