Gå til innhold

[Løst] Ludo Mobil - erfaringer


Anbefalte innlegg

Har hatt Ludo vinner med 1 GB data i en måned nå.

Fikk min første faktura nå på emailen, men den dukker ikke opp som efaktura på nettbanken.

Støtter ikke Ludo efaktura?

 

Helt greit hvis dem ikke gjør det, det bare står ikke noe om det på support sidene.

Skjønner at dem sparer penger å ikke støtte efaktura.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg er veldig fornøyd med T6. Har hatt det i en uke. Skulle vært en måte og finne ut hvor mye penger man har igjen av de 185,- kronene .

Helt enig. Den teknologien finnes jo i Chess, så kanskje Idar kan rappe det derfra. ;)

------------------------------------

 

Ser at dem har fått nytt design men kan noen se på mine sider at dem har forandret noe der inne? tenkte spesielt på den delen (finne ut hvor mye penger man har igjen av de 185,- kronene)på mine sider

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vurdere å bytte ti Ludo T6

 

har nå onecall faktura og sliter med å motta sms fra utlandet, sende sms er greit, men motta er virkelig sår i rumpa! Det gikk jo greit i begynnelse, men plutselig i over en uke så tok det et par dager før jeg fikk sms fra Tyskland(vodafone), også er det noen som ikke kom fram. noen som opplevde det samme? utrolig irriterende!

 

er Ludo T6 til å stole på? eller er det vodafone som er feilen?

 

Vurderer også sterkt å bytte til Ludo T6. Jeg har også Onecall faktura, og har hatt store problemer med å motta sms i utlandet (Kroatia) både i år og i fjor. I år så ringte jeg kundeservice, men de påstod at det ikke var sendt sms i fra Norge til min telefon. Så de fant ingen feil. Påstod også det samme når jeg kom hjem igjen og tok kontakt med dem på mail. De mente heller at det måtte være feil i fra Telenor og de mobilene som hadde sendt sms til meg i fra Norge! Utrolig!

Prøvde også å få refundert utgiftene jeg hadde med å ringe kundeservice, men det gikk ikke... Så nå blir det nok slutt på Onecall for meg, selv om Ludo kanskje er noe dyrere fra utlandet?? Det viktigste for meg er at det virker!!!!

Lenke til kommentar

Alt ved Ludo T6 frister veldig - med unntak av 4 kr/MB. Jeg har tenkt å skaffe meg iPhone 4, og dette er nok en telefon jeg kommer til å nettsurfe mer med enn jeg har gjort før. Nå har jeg veldig dårlig peiling på hva 1 MB faktisk er i mobilsurfing - noen som kan gi noen anslag? Hvor lenge/mange vanlige internettsider (tenker ikke på wap-sider spesielt for mobil her) kan man surfe på 1 MB? Hvor mye trafikk kreves det for å laste ned et bakgrunnsbilde feks?

Lenke til kommentar

Dersom du skal surfe på mobilnettet skal du uansett ikke bruke T6. Bare denne siden du står på nå er på 1,4 MB.

 

Men idag har de aller fleste wifi hjemme, og det finnes veldig mange plasser ute også (resturanter, bensinstasjoner, kaféer etc.), og wifi er gratis.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
så får jeg heller være litt ekstra påpasselig med surfingen.

 

sikker på det?

Hvor lang tid tar det å bruke 10 mb? og likevel er det bare 40 kr!

hvor mangen mb er fullversjonen og henholdsvis mobilversjonen av vg?

 

VG er nå kl. 21.59:

 

Full: 2.02 MB

Smarttlf: 0.60 MB

Mobil: 0.05 MB

 

Du blir rimelig fort blakk om du skal lese noen artikler på vg.no i full eller smarttelefonutgaven. Mobilutgaven er så laber at det ikke egner seg på iphone. Den er laget for typisk s40 og s60v3 mobiler.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar

Såklart ikke. Ludo ønsker ikke å betale en tredjepart for deres tjenester. De gir deg bare gratis ringeminutter og sms, noe som ikke koster de noe bortsett fra nettleien fra telenor.

Betyr det at jeg ikke kan bruke andre tjenester? som feks "pling" til 1982 , da vil jeg få melding om favoritt laget mitt a scoret, men koster 2 kr per melding. Vil det gå ann`?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...