Wisd0m Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Har skrudd av mobilsvaren via Ludmobil sine sider, men en form for mobilsvar kommer likevel etter en stund. Flere som har det slik? Mistenker at dette er noe Ludo gjør for å tjene penger... Endret 13. november 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Opplevde at kompisen min fikk meldinga jeg sendte til han et døgn etter at jeg sendte den. Dette var forrige helg. Noen som har opplevd det samme? Hente aldri når jeg hadde Tele2. Nå ringer jeg bare, gidder ikke ta sjansen på at meldinga ikke etter ett døgn Dette har skjedd mange ganger med meg når jeg hadde Netcom kontant. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har skrudd av mobilsvaren via Ludmobil sine sider, men en form for mobilsvar kommer likevel etter en stund. Flere som har det slik? Mistenker at dette er noe Ludo gjør for å tjene penger... Tror kanskje viderekoblingen henger igjen på mobilen din. Tast ##002# på din telefon, deretter trykker du på ring ut-knappen. Da skal all viderekobling være deaktivert, inklusive til mobilsvareren. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har skrudd av mobilsvaren via Ludmobil sine sider, men en form for mobilsvar kommer likevel etter en stund. Flere som har det slik? Mistenker at dette er noe Ludo gjør for å tjene penger... Tror kanskje viderekoblingen henger igjen på mobilen din. Tast ##002# på din telefon, deretter trykker du på ring ut-knappen. Da skal all viderekobling være deaktivert, inklusive til mobilsvareren. Ser man det ja. Hadde prøvd å deaktivere via menyer tidligere, men det har tydeligvis ikke fungert. Mobilsvaren er iallfall 100% av nå Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er det bindingstid på Ludo Terningast 6? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har tenkt på Terningkast 6 istadenfor Onecall Faktura. Sender rundt 270 sms, 90 samtalar på veit ikkje kor mange minutt, og datatrafikk er minimalt. Må ein betale for å få tilsendt brevgiro kvar mnd.? Har ein bindande avtale med Ludo, som betyr at ein må betale for å sei opp abonnementet? Mobilsvar er gratis? Er det andre tilleggsutgifter med Ludo Terningkast 6? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 jeg tør ikke bytte, fortsetter med et kjent selskap. tele2 sheriff. sparer omtrent ingenting på å bytte til ludo. forrige gang jeg bytta (fra onecall til det der selskapet som var billigere men gikk konk!) så ble det mye pes, meldinger som ikke kom før dagen etter, ikke mulig å bruke diverse innholdstjenester (1880 osv) fordi de ikke hadde avtale og bare tull. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 jeg tør ikke bytte, fortsetter med et kjent selskap. tele2 sheriff. sparer omtrent ingenting på å bytte til ludo. forrige gang jeg bytta (fra onecall til det der selskapet som var billigere men gikk konk!) så ble det mye pes, meldinger som ikke kom før dagen etter, ikke mulig å bruke diverse innholdstjenester (1880 osv) fordi de ikke hadde avtale og bare tull. Jeg har Ludo, og er kjempefornøyd så langt. Ikke opplevd at SMS ikke kommer fram eller lignende. Du tenker på MTU? Det var mye tull med de, ja. Men hos Ludo er ting på stell, virker det som. Lenke til kommentar
Heiturpottur Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Har bestilt Ludo T6 nå. Noen som har opplevd noe dumt med T6? Med tanke på tjenester fra 1881 eller meldinger som ikke kommer fram o.l i oslo området. Sjekka ut "profilen min", regner med at E-note er E-faktura. Får jeg den på mail eller? Hvordan betaler man hvis man har brukt mer enn 185kr? Har aldri betalt noe som helst før med faktura ..velkommen til voksenlivet Endret 21. januar 2010 av Heiturpottur Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg fikk Ludo terningkast 6 den 19. oktober. Jeg bruker mobilen forholdsvis lite, og har foreløpig ikke betalt en krone. edit: okt, ikke nov Endret 21. januar 2010 av srbz Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har bestilt Ludo T6 nå. Noen som har opplevd noe dumt med T6? Med tanke på tjenester fra 1881 eller meldinger som ikke kommer fram o.l i oslo området. Sjekka ut "profilen min", regner med at E-note er E-faktura. Får jeg den på mail eller? Hvordan betaler man hvis man har brukt mer enn 185kr? Har aldri betalt noe som helst før med faktura ..velkommen til voksenlivet Du får faktura på "dinside" på ludomobil.no Denne legger du inn i nettbanken din til betaling. Bruker du mer en 185 kroner får du forbruket på neste faktura om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Får du ikke fakturaen på epost? Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Får du ikke fakturaen på epost? Jo, den kommer både på mine sider og e-post Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Er veldig fornøyd med Ludomobil så langt. Har lagt merke til betydelig hastighetsendring i sending av sms og kvalitet i samtaler etter overgangen fra OneCall. Har dog bare vært T6-kunde i 4 dager, men det var nok til å skjønne at jeg har gjort riktig i å vrake OneCall (Network Norway) til fordel for LudoMobil (Telenor)! Lenke til kommentar
MissW Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Jeg har så langt bare hatt problemer med Ludo, og er absolutt ikke fornøyd! Aktiverte mitt nye Ludo sim-kort torsdag, og siden fredag har det vært umulig å både motta anrop og sende/motta meldinger. Det fungerer fortsatt ikke i dag. Det eneste jeg får til er å ringe ut. Ikke akkurat bra førsteinntrykk av mitt nye abonnement liksom..! Er veldig misfornøyd, sinnsykt kjipt at de første kronene jeg bruker av mitt nye abonnement er for å ringe kundeservice opptil flere ganger liksom. Skikkelig kjipt at ting ikke fungerer, og nå er det helg så jeg får ikke ringt kundesenteret for å høre status..men de har vel sikkert tatt helg uansett Endret 21. februar 2010 av MissW Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Da hadde jeg sendt de en epost og krevd å få refundert de kostnadene til kundeservice! Hvilket abonnement har du bestilt? Lenke til kommentar
MissW Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ja, har tenkt på det. Men vet ikke om det er noe jeg har rett til å kreve... Valgte Ludo Gul jeg. Ting fungerer fortsatt ikke, så får vel ringe kundesenteret igjen i morgen... :-/ Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Både jeg, samboeren og ei vennine som har bytta til ludo er fornøyde, fikk god kundeservice de gangene vi har trengt det Jeg har hatt ludo et halvår nå. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 MissW: sjekk ut http://ludomobil.no/om/aktuelt?articleId=943 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå