mollasund Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Heisann, Jeg har trent aktivt i over et halvt år nå, i begynnelsen gikk det supert med hva jeg spiste og jeg raste ned i vekt. Store forbedringer i alt, kondisjon, vekt og fett. Men det er nå jeg sliter, jeg tenker ikke så veldig mye på hva jeg spiser lenger, så det blir en del huffmat. Problemet er at jeg ikke klarer å holde meg vekke fra det, og sunn mat frister ikke.. =( Noen tips? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du må nesten sjerpe deg litt da.. Prøv å finne sunnmat du liker! Jeg har fått øynene opp for wok grønnsaker. Steker opp grønnsakene og legger til kylling eller scampi. Enkelt og greit, det kan bli litt tørt, men ha litt ekstra olje. Så går det bra. Ellers synes jeg selv det er greit å ha fremme en skål med nøtter og tørket frukt på stuebordet, noen ganger skal det ikke mye til for å dempe sulten Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Takk for svar, men ofte når jeg begynner å gumle på noe så gumler jeg helt til det er slutt Er vell bare noe jeg må jobbe med selv, for det er vell ingen metoder slik at jeg får strøm i meg hvis jeg spiser noe usunt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har hørt en ganske bissar metode, hjeler nok bedre med sjokolade og chip. Ta med deg sjokoladen, kle deg naken og stå forran speilet og prøv å spise da Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Hehe, tror ikke jeg hadde spist opp den, men tvilsomt at jeg gjør det. Men går bedre for meg nå Kjøpt masse sunn mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå