care1337 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Heisann. I flere år har jeg blitt forsøkt overtalt til å starte min egen "blogg". Nå er jeg egentlig ikke såååå tilhenger av blogger generelt. Så jeg har vært nokså skeptisk. Men nok om det - begrunnelse finner du forøvrig på min såkalte... øhhh, blogg. Helt nederst på siden. Jeg ønsker altså tilbakemeldinger på siden min. Jeg opplever det litt "rotete" kanskje. Men det tror jeg kommer med tiden. Når jeg har fått skrevet en del innlegg og sortert kategoriene og lignende. Ønsker generelle tilbakemeldinger med forslag til forbedringer og tips til innhold. I tillegg lurer jeg på hvordan jeg kan få markedsført nettsiden min på best mulig måte. Besøk Mitt Cyberspace her care1337.com Jeg har forresten flere idèer til nettsider. Blant annet en side med opplæring i helt grunnleggende data - og helt opp til videregående og mer avansert nivå. Men så var det å få tid til alt dette da. Hehe. Gleder meg til å få tilbakemeldinger på Mitt Cyberspace. Hilsen Kristoffer Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Veldig fin side, er imponert. Fine farger og stillige design Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Gidder ikke si så mye annet enn: http://www.themesplice.com/2009/07/soulvis...egant-wp-theme/ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er lite poeng i å gi tilbakemeldinger på en "Template", da denne ikke er opprettet av trådstarter. Gir derfor tilbakemelding på innholdet, som således var litt av varje. Fikk ikke noe klart inntrykk av hva du ønsker å oppnå med siden din. Du har litt å jobbe med. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Gidder ikke si så mye annet enn: http://www.themesplice.com/2009/07/soulvis...egant-wp-theme/ Det flest bruker ferdige templates - som er modifiserte. Er ytterst få som skreddersyr helt egne CSS for å si det slik. Har jo aldri sagt jeg har laget designet selv heller. Det jeg ville frem til, gjennom denne tråden. Var innholdet, hvilken modifikasjoner og plugins som kunne vært greit å få lagt inn. Fikk lite respons her på diskusjon.no, men fikk litt innspill fra et annet nettsted. Så i ettertid har jeg lagt inn Facebook "støtte", Twitter boks... plugins for YouTube-visninger etc. Er DEN type innspill, samt på innhold, oppsett av menyer, kategorier etc. som jeg var ute etter. Det å lenke til en template og si "Gidder ikke si så mye annet" er bare bullshit. Det står klart å tydelig i førstepost "forslag til forbedringer og tips til innhold". Så vennligst ikke fremstill det som om jeg fisker etter creds for et template jeg ikke har laget (kun redigert litt på)! Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Det er lite poeng i å gi tilbakemeldinger på en "Template", da denne ikke er opprettet av trådstarter. Gir derfor tilbakemelding på innholdet, som således var litt av varje. Fikk ikke noe klart inntrykk av hva du ønsker å oppnå med siden din. Du har litt å jobbe med. I stedenfor å kun si "du har litt å jobbe med" - så kan du heller gi meg litt mer konstruktiv og sakelig kritikk. Tolker det nesten som: Dette suger. Gi opp! Siden er en personlig blogg, der jeg skriver om ting som forholdsvis interesserer meg selv. Derfor kan man si det slik - at siden er ment mest for meg selv. Så får folk komme på besøk hvis de vil. Se forøvrig det jeg skrev over! Pga sykdom har jeg ikke hatt anledning til å oppdatere den de siste ukene, men det kommer seg håper jeg. ;P Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det var dette jeg var redd for, det så veldig proft ut og begynnte å tvile på om trådstarter virkelig hadde designet siden selv, men ga det "benefit of the doubt". Hvis det var tilbakemelding på innholdet på siden og ikke designet, så burde trådstarter klarert dette litt bedre. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gidder ikke si så mye annet enn: http://www.themesplice.com/2009/07/soulvis...egant-wp-theme/ Det flest bruker ferdige templates - som er modifiserte. Er ytterst få som skreddersyr helt egne CSS for å si det slik. Har jo aldri sagt jeg har laget designet selv heller. Det jeg ville frem til, gjennom denne tråden. Var innholdet, hvilken modifikasjoner og plugins som kunne vært greit å få lagt inn. Fikk lite respons her på diskusjon.no, men fikk litt innspill fra et annet nettsted. Så i ettertid har jeg lagt inn Facebook "støtte", Twitter boks... plugins for YouTube-visninger etc. Er DEN type innspill, samt på innhold, oppsett av menyer, kategorier etc. som jeg var ute etter. Det å lenke til en template og si "Gidder ikke si så mye annet" er bare bullshit. Det står klart å tydelig i førstepost "forslag til forbedringer og tips til innhold". Så vennligst ikke fremstill det som om jeg fisker etter creds for et template jeg ikke har laget (kun redigert litt på)! Okey, det virket sånn, du skulle skrivet det i det første innlegget ditt så hadde jeg forstått det litt bedre. Du må ikke glemme å gi credit til de som har designet siden: SoulVision Theme created in Dreamweaver with ThemeDreamer Imagery courtesy of Billy Alexander Skriv det i footern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå