Lami Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hei Tenkt å kjøpe en brukt Spyder MR1. Kunne kjøpe den for 1500kr. Da kommer det altså med: 1 x markør 1x lufttank med tanktrekk 1x Jt flex 8 maske 1 x magasin 1x elbow. Kanskje jeg kan prute litt. Men er dette er bra kjøp? Kan også få med Apex løp for 350kr. Endret 1. november 2009 av Lami Lenke til kommentar
Vepse Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 kjøpte selv Spyder MR1 over ebay for 1000 kr inkludert frakt, men ikke med ballmater eller lufttank, kjøpte dette i Sverige litt senere. Det er en bra markør, mye kraft. Har opplevd at den "fryser" når det blir kaldt, så vet ikke om du får brukt den noe særlig ute på denne tiden av året. Men det er en bra pris for en grei markør. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg leste litt på nettet at man IKKE burde bruke Co2 fordi mekanismen inni fryser. Derfor er det bedre å bruke luft (koster rundt 500kr). Står litt fast på to tilbud her.. PaintballNorge kunne tilby en Spyder Sonix med: o.8 liter luftsystem V-force armor maske magasin ++ olje og sånt for 1500kr. En annen fyr kunne tilby en brukt Spyder MR1 med: 1x lufttank med tanktrekk 1x Jt flex 8 maske 1 x magasin 1x elbow ++ for 1500kr. Kan få med Apex løp for 350kr. Usikker på hva jeg skal gå for:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå