SUNRL Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hallo alle sammen! Jeg har to hardisker på 70 gb hver.. bruker bare den lokale hardisken så den andre er ikke i bruk.. Lurte på om du vet om ett program eller kordan vi setter sammen hardiskene til en? vist det går ant.. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Snakker vi da om og sveise de sammen eller sette opp i RAID? Lenke til kommentar
SUNRL Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Tror det ,ja. har to med 70 Local Disk og ACERDATA , ACERDATA skal gå inn i Local disk og bli C sånn at da blir det 140gb .. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Med RAID må man vel reformatere diskene for å sette dem opp? Mens det skal vel gå an å mounte den 2. disken i en NTFS mappe eller noe sånt mener jeg. Hvorfor vil du egentlig ha dem i en? Det går an å installere programmer på D:\ også edit; Tror det ,ja. har to med 70 Local Disk og ACERDATA , ACERDATA skal gå inn i Local disk og bli C sånn at da blir det 140gb .. Er det en bærbar? I såfall kan det være den er partisjonert. Da må du helst reformatere den. Hvis du absolutt ikke vil reformatere, skal det gå an å repartisjonere den uten. Men det kan skape problemer. Endret 1. november 2009 av Ståle Lenke til kommentar
SUNRL Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Vil ha de i en fordi bruker ikke D til noe.. + får mere plass der. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Men du kan bruke D:\ akkuratt som du bruker C:\. Du får ikke mer plass, du får bare like mye plass på 1 disk. Lenke til kommentar
SUNRL Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Hva fra c kan jeg flytte over til d? Programfiles? Windows? Perflogs? Brukere? NV20682080.TMP? NV20762084.TMP? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du kan flytte over Mine Dokumenter, og når du installerer nye programmer, kan du installere de på D. Jeg anbefaler ikke å flytte programmer som allerede er installert, for dette kan skape problemer med registeret. Hvilket OS bruker du? Jeg regner med det er Vista. http://www.edbott.com/weblog/?p=1371 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå