FWD Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei! Mitt Biostar i45 døde i går, så jeg er nødt til å gå til anskaffelse av et nytt hovedkort. Jeg hadde to stk 500gb disker i raid 0, og lurer på om jeg ville miste denne partisjonen ved bytte av hovedkort? Hvordan kan jeg evt unngå dette? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kun om du bytter til ett annet brikkesett enn Intel. Intel ICH8-9 og 10R kan byttes imellom som det passer deg. Lenke til kommentar
FWD Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Takk for svaret. Har et sriker extreme med NVIDIA nForce 680i SLI (C55 + MCP55PXE)liggende, men det vil kanskje ikke funke det da? Og en ting til, noen som har erfaringer med overklokking av e8600 på striker extreme? (eller et annet 680i kort?) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Huff nei for guds skyld, ikke sats engang på nForce 680i til RAID. Det vil ikke funke der nei, men NVRAID er generelt mer ustabilt enn Intel også. Lenke til kommentar
FWD Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Okei. Nei er du gal, et 680i kort er ikke noe jeg skal gå for i lengden, det er bare en midlertidig løsning frem til jeg får skaffet meg et nytt kort. Er ikke uten grunn at det var nettop dette kortet som lå og støvet ned i en skuff;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå