Jajakanskjedet Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 HEI! Eg har brukt windows movie make lenge til å redigere filmane mine. Men eg synest efektene og filformat støtta begynner å bli dårlig. Eg prøvde sony vegas pro 9.0 ei stond, men synest ditta vart alt for komplisert! Det eg lure på er: Finnest det noken mellomting mellom movive maker og sony vegas? Movie maker er for dårlig og sony vegas er nesten for bra xD Kan du anbefale ett program? Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Et program jeg prøvde nettopp er Pinaccle Studio 14. Har ikke prøvd det så mye, men det ser veldig fint og enkelt ut. Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 En idé kan være å prøve Magix Movie Edit Pro. Det har utrolig mange muligheter til en rimelig penge. Jeg har brukt det i flere år og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Pinaccle Studio 14. Dommedag Død og fordervelse helvete bryter ut Jeg har hatt pinnacle 8-9-10 og programmene krasjer mer enn en full svenske. Magix movie edit er mer å anbefale. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg takker for Pinnacle studio 12...har prøvd det en del nå, og det er helt perfekt! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Pinaccle Studio 14. Dommedag Død og fordervelse helvete bryter ut Jeg har hatt pinnacle 8-9-10 og programmene krasjer mer enn en full svenske. Magix movie edit er mer å anbefale. Helt enig. Aldri mer Pinnacle her i huset!!! Arghhh!! Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Det e jo absolutt ingenting gale med Pinnacle! Det e jo det beste eg noken gong har prøvd! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det e jo absolutt ingenting gale med Pinnacle! Det e jo det beste eg noken gong har prøvd! Sukk... Uerfaren og ny innen videoredigering. Du vil lære snart. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hehe, jeg fjernet Pinnacle og innstallerte Magix istedet. Sjekker ut det nå. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Det e jo absolutt ingenting gale med Pinnacle! Det e jo det beste eg noken gong har prøvd! Sukk... Uerfaren og ny innen videoredigering. Du vil lære snart. om du synest det programmet er dårlig, er det du som er uerfaren Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det e jo absolutt ingenting gale med Pinnacle! Det e jo det beste eg noken gong har prøvd! Sukk... Uerfaren og ny innen videoredigering. Du vil lære snart. om du synest det programmet er dårlig, er det du som er uerfaren Kjære deg, av pinnacle produkter har jeg eid Lego Studios/studio Action Pinnacle Studios 8 Pinnacle Studios 9 Pinnacle Studios 10 Ikke et eneste prosjekt som jeg har laget med disse programvarene har det noen gang gått smooth eller uten problemer. Da slo det meg. Hvorfor i hælvete skal jeg gidde å bruke tid på dette drittprogrammet her som ikke en gang kan rendre et prosjekt uten å krasje? Så kjøpte jeg Magix, Og alle levde lykkelig i alle sine dager. Untatt Pinnacle brukere. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Noken gong tenkt på at det kan vere pcen din? Pinnacle 12 funker ivertfall glimrende på pcen min Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, har brukt flere forskjellige pcer. Dessuten er/var jeg ikke den eneste som fikk nerdrage av programmet. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Prøv Adobe Premiere Elements 8, det er bra! Masse instillinger og pro-effekter. Enkelt å lære seg, og masse du kan gjøre! Jeg er veldig fornøyd med programmet så langt. Evt. kan du jo prøve Pro-utgaven da. Mange tv-serier bruker den siden det går så fort å gjøre ting bra, dog storfilmene bruker ofte Final Cut Pro og Sony Vegas. Prøv demoen av Premiere Elements, du vil nok bli fornøyd etter å ha vært vant med Windows Movie Maker! Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kan du anbefale ett program? Powerdirector8?Jeg har 7'en og er strålende fornøyd med det. Har mer en nok funksjonalitet og er veldig intuitivt å bruke. 8'en skal visstnok være veldig effektiv til HD redigering, noe mange andre redigeringsprogrammer sliter med. Last ned en trial og prøv. De eneste stabilitetsproblemene jeg har opplevd er når jeg rendret noen store filer fra et DV-kamera hvor antivirusprogrammet fikk Powerdirector til å krasje. Når jeg skrudde av antivirus (koblet meg fra nette først) så fungerte alt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sony Vegas er jo faktisk noe av det enklere du får tak i. Jeg vil si at du bare bør bli vant med det. På den måten har du muligheten til å avansere etterhvert. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei, jeg prøver ut Magix Movie Edit Pro 15 plus nå, og jeg har et lite problem. Hvordan legger jeg inn bilder i Magix? Det haster!! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Har selv Pinnacle Studio 12 Ultimate og den er veldig brukervennlig (så lenge du lærer deg den og ser endel tutorials ). Men hvis du begynner med Studio 12 (eller høyere, vet ikke hvilken versjon de er på nå) Basic. Du kan også senere gå til Pro også Ultimate. EDIT: Kjære deg, av pinnacle produkter har jeg eidLego Studios/studio Action Pinnacle Studios 8 Pinnacle Studios 9 Pinnacle Studios 10 Ikke et eneste prosjekt som jeg har laget med disse programvarene har det noen gang gått smooth eller uten problemer. Da slo det meg. Hvorfor i hælvete skal jeg gidde å bruke tid på dette drittprogrammet her som ikke en gang kan rendre et prosjekt uten å krasje? Glemte å nevne at du trenger en ganske kraftig pc for å kjøre Pinnacle. Ja, jeg har hatt endel krasj, men fant ut at jeg ikke kunne gjøre noe annet mens Pinnacle rendret videoen min (CPU'en klarte det ikke). Endret 22. november 2009 av Flux1 Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Til Ovzern: Jeg har ver. 14+, der finner jeg bildet i Mediapool eller i en (forminsket) Utforsker og drar bildet inn på Timeline. Bildets standardlengde er fastsatt i systemet, men det er enkelt å endre lengden ved å dra/skyve på det. I systemet kan du endre de faste innstillingene ved å gå til Program settings (Y) og klikke fanen System. Her bl. a. Fotolengde. ---- Dette er sikkert det samme i ver. 15+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå