# offline Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen fra idag med E-450 og 14-42mm. En i farger og en uten. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 dere kan se en annen versjon her: blog Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Ingenting er som slitne campingvogner. Min favorittvogn er fortsatt på plass: Deja vu. Den vogna har jeg sett før. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den vogna har jeg sett før. Og det mer enn en gang Tom Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gikk på skattejakt i kjelleren her en dag og fant blant annet denne geniale rullegardinen. Jeg digger å bruke stygge gamle gardiner og tapeter som backdrops Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 "Vandreren" E-620 14-42mm @ 30mm f/5.1 1/25 iso 400 Mener å huske at det var et av Tomsi sine bilder som viste meg hvor gode venner kornete svart/hvitt-bilder og søppelspann kunne være. Som to gitarkamerater, bare med vrenggitarer og nagler istedetfor kassegitarer og fløyelsbukser. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Skrot på Mågerø ...and something else; E-450 + Sigma 30mm f/1,4 Endret 10. november 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Magerø, som i Magerøya i Finnmark? Trodde ikke det fantes trær der. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dette var faktisk mer utfordrende enn en skulle tro..... Egg mot hvit bakgrunn :S Bare prøv selv Lenke til kommentar
gargoyle Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er nok bare en trykkleif fra Ildhode. Mågerø på Tjøme i Vestfold er stedet det er snakk om. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er nok bare en trykkleif fra Ildhode. Mågerø på Tjøme i Vestfold er stedet det er snakk om. Aha. Skjønner. Takk for feilrettelsen Mange imponerende bilder fra alle sammen som vanlig. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Er fornøyd med dette, men ble nødt til å gjøre det en god del mindre. Tatt nesten rett opp mot himmelen. Tatt med Nikon D80 Endret 9. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er nok bare en trykkleif fra Ildhode. Mågerø på Tjøme i Vestfold er stedet det er snakk om. Aha. Skjønner. Takk for feilrettelsen Mange imponerende bilder fra alle sammen som vanlig. Maagerø Stemmer det. Det skal være en å og ikke a. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Lekte meg med såpebobler istad, som ikke var altfor lett alene, må garantert få tak i slave neste gang ^^; 100mm, f/2.8, 1/60s, ISO100, Flash Fired Endret 9. november 2009 av arthoz Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Tok en labberunde i dag. "Byens første brannhydrant" "Hvitt" "Forlatt" "Fremmedelement" "Tanken" Endret 9. november 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Lekte meg med såpebobler istad, som ikke var altfor lett alene, må garantert få tak i slave neste gang ^^; Morsomt - i 100% ser man deg tydelig med kamera i ene hånda og såpebobleringen i den andre.. Lenke til kommentar
gargoyle Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fra turen til Verdens Ende i helgen. Har lekt meg litt med HDR (og sikkert dratt litt hardt i spakene.. ) "Linjer" Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Fra turen til Verdens Ende i helgen.Har lekt meg litt med HDR (og sikkert dratt litt hardt i spakene.. ) "Linjer" Likte fargene på det høyre bildet Edit: ja eller det siste Endret 9. november 2009 av Inc Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (og sikkert dratt litt hardt i spakene.. ) Tull! Så fine, atte! Simon - fine, kraftfulle bilder. Enorm dybdevirkning på fremmedelementet - spesielt at bakgrunnen ikke er enda mer utydelig når det er så lite fokusplan.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Det er alt for få som fotograferer små ting med vidvinkel. Vidvinkel mellom 20 og 28mm (omregnet til ff) gir alltid en mye bedre dybde og et mer trivelig bilde, om du spør meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå