Fotofashion Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 egentlig meningen å ta bilder ute i dag.. men alt for mye vind, og for lite sandsekker til stativene. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Zods, få kontroll over lasso tool, leggene ser rare ut. Dewil, få kontroll over gloriene når du lager HDR. Lasso tool sucks, men jeg klarer ikke å se noe ved leggene. Devisor, dette var drit fett! Ett av dine beste bilder. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 takk for det ZoDz.. btw.. jeg ser hva han mene Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 enig =) en av dine beste Eric =) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Enig, Devisor, flotte greier. Men den kaffiyaen, er det tykt eller tynt? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dewil, få kontroll over gloriene når du lager HDR. Skal legge ut noe annet enn hdr neste gang Noen ganger må man bare prøve. Har jo fri i hele morra så jeg kan jo prøve å skyte noe spennende... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 et glamour portrett Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 egentlig meningen å ta bilder ute i dag.. men alt for mye vind, og for lite sandsekker til stativene. Virkelig et av de beste du har lagt ut her, dette synest jeg var virkelig bra! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Surfer på akam.no mens jeg spiser smultringer og drikker Red Bull. Copyrighted smultringer Sånn kan det gå når man kjeder seg. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 et glamour portrett Venstre armen hennes ser quite positively fucked ut fra denne vinkelen =) Må innrømme jeg ikke synes det er en super bra måte å posere hender på Men etterbehandlingen, og lyset på alt annet enn hendene hennes er veldig fint =) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Copyrighted smultringer Festlig, me likes! =) Tilfeldig kattebilde inc. Skulle ha vært mer ute men kaldt og trist for mesteparten, som ikke fungerer for meg når jeg er happyhappyjoyjoy 50mm, f/1.8, 1/60s, ISO100, Flash fired Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Herlig arthoz! Fargene, dybdeskarpheten, og ikke minst blikket på katta, finfint Et fra streetn. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Litt morgenstemning fra Nydalen ... E-620 + ZD 25mm @ 1/10s, f/4, ISO 800 Tom Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 sant det ole, la ikke merke til det da jeg redigerte bildet.. blitt litt mye akt.. men sånt er jo gøy det og. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Enkelt portrett fra meg idag =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 flott hun der.. navn/alder/mobnr ? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Litt senhøst fra min siste tur ut med D300: AI 105/2.5, 1/160, f/5.6, iso 1600 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 ÅÅÅhh! Hater når alle poster så bra bilder Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Ser ut som om nøffesyken er kommet nordover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå