Ratleto Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Desember-tråd? Er ny måned idag. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Er ikke alle kameraer sånn for det derre våte element? Simen det er jo ikke bare her det er November tråd for gode bilder se denne her for det våte element så ser du det er faktisk høy kvalitet http://www.padleforumet.com/viewtopic.php?f=4&t=138 her er det fåtall som sitter peiler gjennom øye bak på kamra og stativ i tillegg Simon. Ellers var det mest en fanboyspøk fra min side, men det var flotte bilder. Kajakk er nok ikke det verste stedet å være for å fotografere naturen på kysten. Desember-tråd? Er ny måned idag. Skal fikse. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 To versjoner av samme motiv i kveld. Hvilket fungerer best? Begge bilder er vel ISO100, 60s og f/4. er dt mulig å få raw version av nr 1? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Tør jeg spørre hvorfor du ønsker råfilen til nr1? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 trenger ikke være raw filen bare litt større oppløsning som jeg kan bruke som desktop ^^ Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Her er et bilde fra safari i Sør Afrika, desverre lite lys, høy ISO,lang lukkertid håndholdt og urolig katt.. Endret 14. desember 2009 av Blouberg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dette er et bilde som setter seg i minne til en vanlig hobbyfotograf,ikke hver dag en fotograf opplever sådan situasjon. Tar jeg ikke helt feil så er det opprettet en ny post for og poste bilder i Desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå