a_aa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Pen komposisjon. Takk Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 gårsdagens kundeshoot, et av mange bilder som ble tatt. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kundeshoot... var kunden Fun Time? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvis det var sånne bilder fra DeViSoR og cruel bak hver luke, så ville akam fått mange hits på julekalenderen sin, tenker jeg.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kundeshoot... var kunden Fun Time? sorry.. for trøtt, utdyp den Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hmm, får vel prøve meg her jeg og da. HDR-panaorama fra Almedalstjernet i Kragerø. Etter HDR-behandling i Photomatix har jeg satt sammen de fire kildebildene i Photoshop med panaoramafunksjonen der. Bildene ble tatt tidlig søndag 22. november med stativ. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kundeshoot... var kunden Fun Time? sorry.. for trøtt, utdyp den hehe... hun ser ut som en rå-hot "bunny". Fun Time på Valentinlyst :!:? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 eventyr aktig.. kanskje litt tam forgrunn.. litt mer jobb i ps for å forsterke stemningen så er bildet der. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Bilde tatt sist helg under lett tåke og med 70x200 L f4 her har jeg prøvd å få med meg hendelsene av flere ting men klart dett kunne sikkert vært fra en annen kant frontalt. personen er vesentlig at ikke blir igjenkjent etter eget ønske jeg er av den typen som ikke legger så mye arbeid i etterbehandling Endret 26. november 2009 av Gapatrosten Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kundeshoot... var kunden Fun Time? sorry.. for trøtt, utdyp den hehe... hun ser ut som en rå-hot "bunny". Fun Time på Valentinlyst :!:? var vist en Miss Norway deltager, og hadde shooten i studio og gossip Og hu var ei vakker vesen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Hmm, får vel prøve meg her jeg og da. HDR-panaorama fra Almedalstjernet i Kragerø. Etter HDR-behandling i Photomatix har jeg satt sammen de fire kildebildene i Photoshop med panaoramafunksjonen der. Bildene ble tatt tidlig søndag 22. november med stativ. Snasent. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Dagens fotofangst. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 La meg gjette.... PanLeica 25mm f/1,4@1,4 :!: Mine første bilder med 11-22mm. Det er forvrengninger, mer enn jeg trudde De to siste er 11mm og 22mm. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg skulle til å si at det ikke er utelukkende på f/1.4, siden jeg faktisk tok litt på f/2.0 og f/2.8 også, men jo, det var det faktisk.. Heh. Ellers ser jeg ikke noe særlig fortegning i de bildene? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Dagens fotofangst. søtt ser ut som et bra objektiv da.. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg kunne se det i søkeren når jeg beveget et motiv, som var sirkulært, fra senter til hjørnene. Jeg hadde lagt inn et bud på en 25/1,4 Men har bestemt meg for å vente. Hvordan er hjørneskarpheten på den? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Dagens fotofangst. søtt ser ut som et bra objektiv da.. Kanskje du skulle holdt deg til 4/3? Neida. Ser hvorfor man liker 5D, skal ikke legge skjul på at jeg elsker det kameraet. Jeg kunne se det i søkeren når jeg beveget et motiv, som var sirkulært, fra senter til hjørnene. Forvrengning er en optisk egenskap av brennvidden, som uansett vil forekomme, plasserer du noe helt ute i hjørnet på en UWA (24-18mm på FF) vil det se unormalt ut, det gjelder alle UWA. Jeg hadde lagt inn et bud på en 25/1,4 Men har bestemt meg for å vente. Hvordan er hjørneskarpheten på den? Hjørneskarpheten er tilstrekkelig. Ikke som senter, men tilstrekkelig. Lurt å blende ned et par steg for perfekt hjørneskarphet. Men that said, i bruk merker du lite til det. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Likte de to første godt, Simon Et par fra i dag. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hadde en til med 11-22mm Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tar også med typisk fin dag Sørlandet nærmere bestemt Revesand på Tromøya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå