Simon Aldra Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Retningslinjer for tråden - Det kan postes bilder fra 1-30. november i denne tråden, og tråden vil være sticky i denne perioden. - Den om poster bildet, må selv være fotografen bak bildet. - Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden. - Det er ingen krav til kvaliteten til bildene, men det bør primært være bilder du er stolt av eller tror at andre har glede av å se. - Det er lov å legge ut bildeserier med inntil fem bilder. - Det er ikke lov å legge ut mer enn to bilder/bildeserier hver dag. - Det skal være maksimalt et bilde/bildeserie per post, men du kan poste flere bilder i perioden. - For bildeserier skal det være en klar sammenheng mellom bildene. I tvilstilfeller kan moderatorer splitte bildene til flere poster, eventuelt etter en dialog med fotografen. - Det skal være maksimalt 1280 piksler på lengste side. - Skriv gjerne noen ord om bildet du legger ut. - Legg gjerne ved EXIF-informasjon, slik at andre brukere slipper å sjekke ut dette selv. - Det er lov å kommentere bilder, men fullverdig bildekritikk skal fortsatt skje i bildekritikken. - Bilder kan kommenteres når som helst, også etter utgangen av november. Disse retningslinjene er ikke endelige, og kan bli endret underveis i perioden. Les dem derfor nøye før du legger ut bilder, selv om du har lest dette innlegget tidligere! Diskusjon rundt disse retningslinjene skal ikke foregå i denne tråden, og vil bli slettet uten forvarsel. Det er åpnet for diskusjon i denne tråden. Tidligere tråder: Akambrukernes bilder - oktober 2009 Akambrukernes bilder - september 2009 Akambrukernes bilder - august 2009 Akambrukernes bilder - juli 2009 Akambrukernes bilder - juni 2009 Akambrukernes bilder - april/mai 2009 Dersom det er skrivefeil.. TOUGH LUCK! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Dagens bilder er tatt ved Greveskogen, -idrettspark og - videregåendeskole. Olympus E-450 + Sigma 30mm f/1,4 De fleste bildene er tatt i A(blender-prioritet), ISO 200, f/1,8 og f/2,0 Slideshow... Endret 1. november 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Siden vi har ny tråd må jeg nesten forte meg med ett bilde så jeg får den i "mine innlegg" =) Lenke til kommentar
Ava Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Fra dagens photoshoot. Flere bilder. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Flotte greier Ava. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Siden vi har ny tråd må jeg nesten forte meg med ett bilde så jeg får den i "mine innlegg" =) Oooh - flere sånne forte seg-bilder - det der var bra! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kule bilder fra Ava Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Dette biletet ligg vel an til å bli denne månadens månebilete. Oly E-30 og ED14-54MKII@14 f/4.0 1/2 sec. ISO 200 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Tror jeg ville blendet ned ett steg eller to, var litt lite dybdeskarphet der, og du har plenty lukketid å gå på. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Enig i det, spørs om været held seg.................. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Var på en tricke gathering i hamar og hadde en liten shoot. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Fra dagens photoshoot. Jøss... Denne "shooten" var jeg tilskuer til, siden jeg var ute på "walk" med Olav Storm i dag... It's a small world, og sånn. Du fikk noen over gjennomsnittlig fine. Endret 1. november 2009 av Anew Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette biletet ligg vel an til å bli denne månadens månebilete. Oly E-30 og ED14-54MKII@14 f/4.0 1/2 sec. ISO 200 Mulig å få raw filen av deg? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg tror aldri at jeg har sett sportsbilder i "Akambrukernes bilder" Ikke at det er noe spesielt med disse bildene, men jeg tenkte jeg skulle bryte isen. Alta IF (i gult) spilte 1-1 mot Nybergsund i går ettermiddag, Vegard Braaten og Jay Needham takket også for seg. Førstnevnte skal spille for Tromsø i Tippeligaen til neste år og er blant de som har scort flest mål i årets 1. divisjons sesong, totalt. Jay Needem reiser mest sansynelig tilbake til USA. Vegard Braaten er han som klapper. 70-200, f/2.8, iso 1600 og 1/800. Endret 3. november 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Dorg76 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Utrolig fasinerende DiViSor. Vakkert, mystisk, sårbart. Lenge siden sist jeg har fallt sånn for et bilde. Tusen takk! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg digger bilde ditt devisor. mulig at hennes venstre hånd skulle vært vriddsiden den ser litt stor ut nå. Her er ett bilde jeg ble litt mere fornøyd med, prøver å lære meg å bruke farger. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 litt landskap fra meg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Zods, få kontroll over lasso tool, leggene ser rare ut. Dewil, få kontroll over gloriene når du lager HDR. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fra dagens photoshoot. Flere bilder. Dette likte jeg veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå