Potetdamen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Cod mw2 er da realistiskt nokk. Kresen kar. Dang. Mw2 kan være taktisk det og om du rp'er litt, lol. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Datan min takklet det ikke. (Arma2) Jeg kan dra Mirror Edge på "High" uten lagg. Men ikke arma Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ser flere som nevnte Battlefield 2 som mulig spill, det er nå ikke mye realistisk. To pistolskudd i hodet? Og tåler generelt veldig mye hvis man ikke treffer i hodet. Dessuten så er det et taktisk krigspill Hva slags maskin er det du kjører på tradstarter? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Ser flere som nevnte Battlefield 2 som mulig spill, det er nå ikke mye realistisk. To pistolskudd i hodet? Og tåler generelt veldig mye hvis man ikke treffer i hodet. Dessuten så er det et taktisk krigspill Hva slags maskin er det du kjører på tradstarter? Her har du min "Elskling" PS: Skal oppgradere CPU, skjermkort og ram snart Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Takk till dere som nevnte "Borderlands" Det er ikke taktisk, men det er morro <3 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Skjermkortet mitt svikter når jeg spiller Arma 2 så jeg gikk over til OPF2. Jeg vil teste Borderlands men det er ikke helt i min stil. Hva går det egentlig ut på? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 I borderlands. Noen som er lvl 36 eller rundt der som kan hjelpe med "The Destroyer?" Klarer den ikke alene og vennene mine er bare 19-20 i lvl Off-topic ftw! Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Skjermkortet mitt svikter når jeg spiller Arma 2 så jeg gikk over til OPF2. Jeg vil teste Borderlands men det er ikke helt i min stil. Hva går det egentlig ut på? Sorry for norsken min, men jeg er svensk. Borderlands er ett Fps-rpg spill, som man går opp i lvl, får xp av å drepe "Varelser" tenk deg World of warcraft med våpen. Man kan gjöre Quest som man får penger og xp av. Det er veldig morro online, man kan hjelpe verandre med quest. Når man har penger kan man oppgradere till bedre våpen. Du har ett stort kart som du kan gå på. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Skjermkortet mitt svikter når jeg spiller Arma 2 så jeg gikk over til OPF2. Jeg vil teste Borderlands men det er ikke helt i min stil. Hva går det egentlig ut på? Sorry for norsken min, men jeg er svensk. Borderlands er ett Fps-rpg spill, som man går opp i lvl, får xp av å drepe "Varelser" tenk deg World of warcraft med våpen. Man kan gjöre Quest som man får penger og xp av. Det er veldig morro online, man kan hjelpe verandre med quest. Når man har penger kan man oppgradere till bedre våpen. Du har ett stort kart som du kan gå på. Nice, takk takk! Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Du burdte pröve det Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Minesveiper, taktikk som fy! Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Minesveiper, taktikk som fy! Det finns bare ett svar till det: Endret 8. november 2009 av KK-f Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Sorry for norsken min, men jeg er svensk. Nei, det er du ikke. Selv om du har bodd i Sverige i et par år, så betyr det ikke at du er svensk. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Sorry for norsken min, men jeg er svensk. Nei, det er du ikke. Selv om du har bodd i Sverige i et par år, så betyr det ikke at du er svensk. Shhhh.... Pröver å skylle det på att jeg er "svensk" Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 OT: Hvordan lager man Pepper Kake deig? Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 OT: Hvordan lager man Pepper Kake deig? Ja nu skal de høre: Når en pepperkakebaker baker pepperkakekaker tar han først en stekegryte og en kilo margarin. Oppi gryta smelter smøret, og det neste han må gjøre er å røre sammen smøret og en kilo med farin. Og mens smør og sukker skummer tar han åtte eggeplommer som han rører rundt i gryta med en kilo hvetmjøl og til slutt i gryta slepper han en liten tskje pepper og så rører man det rundt og slenger deigen på ei fjøl!!! Lykke til! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja nu skal de høre: Når en pepperkakebaker baker pepperkakekaker tar han først en stekegryte og en kilo margarin. Oppi gryta smelter smøret, og det neste han må gjøre er å røre sammen smøret og en kilo med farin. - hva er farin? - Det er sukker det Og mens smør og sukker skummer tar han åtte eggeplommer som han rører rundt i gryta med en kilo hvetmjøl og til slutt i gryta slepper han en liten tskje pepper og så rører man det rundt og slenger deigen på ei fjøl!!! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 OT: Hvordan lager man Pepper Kake deig? Ja nu skal de høre: Når en pepperkakebaker baker pepperkakekaker tar han først en stekegryte og en kilo margarin. Oppi gryta smelter smøret, og det neste han må gjøre er å røre sammen smøret og en kilo med farin. Og mens smør og sukker skummer tar han åtte eggeplommer som han rører rundt i gryta med en kilo hvetmjøl og til slutt i gryta slepper han en liten tskje pepper og så rører man det rundt og slenger deigen på ei fjøl!!! Lykke til! Hehe, tusen takk! Ja nu skal de høre: Når en pepperkakebaker baker pepperkakekaker tar han først en stekegryte og en kilo margarin. Oppi gryta smelter smøret, og det neste han må gjøre er å røre sammen smøret og en kilo med farin. - hva er farin? - Det er sukker det Og mens smør og sukker skummer tar han åtte eggeplommer som han rører rundt i gryta med en kilo hvetmjøl og til slutt i gryta slepper han en liten tskje pepper og så rører man det rundt og slenger deigen på ei fjøl!!! YEAH 2 OPPSKRIFTER Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 OT: Hvordan lager man Pepper Kake deig? Pepperkakedeig i tre ord er sannelig ikke verst! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Pepperkakedeig i tre ord er sannelig ikke verst! Fortjener "ord delings prisen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå