hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 BF2 er jo relativt realistisk. Men det er kjedelig, det er ingen "oppdrag" Jeg leter etter spille som man er "S.W.A.T" (Helst ikke krig) Da er Rainbow Six spillene og Swat spillene eneste valgene du har. Desverre er Rainbow six vegas 1 og 2 ikke spesielt realistiske, det er hollywood action, mye skying og action lite taktikk. Rainbow six raves shield er et fint spill, men har dårlig ai på fiender. Det beste spillene er SWAT 3 og Rainbow six rogue spear Cs or gtfo Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 haha, l2troll.... Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 "BAttlefield" spillene er realistiske og spennende. Er online! "Ghost recon" er ett taktisk spill ganske like rainbow six. Hver av spillene har flere versjoner og utgaver alle er å anbefale så om du liker ett så kan du kjøpe neste^^! Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Battlefield er ikke realistisk, De nyere Ghost Recon spillene er heller ikke realistiske. Prøv The Regiment eller de tidligere Rainbow Six spillene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Psh, gå for Soldier of Fortune 1. Alt du trenger =D Springe rundt på førstebanen med hagle og se hvor kjapt du klarer å cleare den ^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Spiller S.W.A.T 4 nå og det er ganske bra Viss du skal spille SWAT4 anbefaler jeg at du laster ned noe mods, default brettene er dårlige og våpene er litt rare, anbefaler at du laster ned en mod som gir deg swat 3 brett, da de brettene er veldig bra Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Red Orchestra er som en annen bruker nevnte solide saker, men det er jo kun multiplayer da. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 kan du ikke bare vente på Call of duty Modern warfare 2? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 kan du ikke bare vente på Call of duty Modern warfare 2? 1. han vil ha et realistisk spill, noe COD ikke er, 2. Han har sagt flere ganger at han ikke vil ha krigs spill, men SWAT type spill Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Shattered Horizon ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Shattered Horizon ser utrolig bra ut. Som er et sci-fi rom spill og ikke noe i nærheten av de TS spør om Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 kan du ikke bare vente på Call of duty Modern warfare 2? 1. han vil ha et realistisk spill, noe COD ikke er, 2. Han har sagt flere ganger at han ikke vil ha krigs spill, men SWAT type spill Ja, akkurat. Jeg skal laste ned noen mods till S.W.A.T 4 =) Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 ARMA DA FOR FAEN Det er krigs spill. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 ARMA DA FOR FAEN Det er krigs spill. Men Arma er også et Taktisk spill ;o) Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Ja, men ikke den måten jeg vill det skal vere "Ghost recon" Det spillet snakker vi ikke engang om Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Les hva han skriver! Han vil at det skal være taktisk, men ikke krig. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Les hva han skriver!Han vil at det skal være taktisk, men ikke krig. Ja, jeg vet va han skrev. Jeg kommer bare med Ideer. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Les hva han skriver!Han vil at det skal være taktisk, men ikke krig. Ja, jeg vet va han skrev. Jeg kommer bare med Ideer. Jeg skall tester ArmaII nå Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg skall tester ArmaII nå Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå