madcrox Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei. Jeg testet min PS3 på en HD-TV i går, bare for å sjekke det fantastiske bildet. Så skulle jeg tilbake til vanlig scart på min gamle "boks-TV", men det kom ingen bilde eller lyd. Jeg tror jeg vet hva jeg skal gjøre: Jeg må gå inn på skjerminnstillinger, og endre videoutgangen fra HDMI til Scart. Og det gjorde jeg, helt til jeg fikk den vanlige beskjeden om at "bildet vil nå forandres til et-eller-annet, trykk X-knappen for å forandre". Jeg trykket på X, men bildet ville ikke forandres. Det ble svart i 30 sekunder, og bildet var fortsatt et HDMI-bilde. For å få bilde/endre innstillingene, måtte jeg gå på en HD-TV med HDMI-kabel i. Jeg lurer på hvorfor det ikke går å forandre innstillingene tilbake til vanlig scart, slik at PS3'n fungerer på vanlig TV også? Setter umåtelig stor pris på svar! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sett i bare SCART-kabelen, så holder du inne Power-knappen mens den er avslått helt til du hører to pip. Lenke til kommentar
madcrox Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Og da var den oppe og går igjen! Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Lite tips er å sette tråden som Løst når du har fått svar på det du lurer på Knappen finner du øverst til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå