Mr. Hermonella Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei:) Jeg lurer på hvor mange kilos trykk hodeskallen tåle, Jeg lurer siden jeg "ofte" blir litt små sinna ved spilling, og pleier derfor og skalle hue i veggen for og få ut litt aggresjon. takker for svar:) Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det skal litt til for å slå hol i den, men du burde vel ikkje gjøre det, kvar gong du foreksempel header ein ball i fotball, så dreper du 20000 hjerneceller. Tenk på kva du gjør når du smeller hodet ditt i veggen:) 20000 hjerneceller er ikkje mykje, men det er litt om du fortsetter med dette ofte. Om du skal slå hol i hodeskallen, så må du nok dunke ganske hardt. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er det derfor alle fotballspilere er stokk dumme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vet at tinningen tåler et trykk/slag på 12 kg før man dør. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er det derfor alle fotballspilere er stokk dumme? De lever av å løpe etter en ball, det er nok medfødt vist det er tilfelle. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 12 kilo? Når du trykker ned med foten din har du et trykk på mange ganger din egen kroppsvekt, og folk blir jo tråkka på hodet ved uhell rett som det er. 12 tonn kanskje? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 12 kilo? Når du trykker ned med foten din har du et trykk på mange ganger din egen kroppsvekt, og folk blir jo tråkka på hodet ved uhell rett som det er. 12 tonn kanskje? Som med han som døde på den baren, tinningen er ekstra utsatt for slag/trykk. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Skal mye til for å briste skallen, men kan godt gjøre mye skade på det som er inni likevel. Uansett, å "få ut aggresjon" fører bare til mer aggresjon. Lag deg heller en kopp te og sett på noe Django Reinhardt. Lenke til kommentar
trra Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vet at tinningen tåler et trykk/slag på 12 kg før man dør. Kanskje du mener 12kg pr cm2? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Om du skaller hodet i veggen , blir du jo dårligere i å spille hver gang du gjør det. Med tanke på at du mister hjerneceller. Til slutt vil du aldri vinne i noe slags spill igjen. Jeg vil kalle dette en ond sirkel som du må slutte straks med, om du har tenkt å runde et spill eller vinne igjen Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 man regenererer vel hjerneceller uansett? eller hva? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 12 kilo? Når du trykker ned med foten din har du et trykk på mange ganger din egen kroppsvekt, og folk blir jo tråkka på hodet ved uhell rett som det er. 12 tonn kanskje? Broren til en jeg kjenner døde av at han jeg kjenner kastet en leke i hodet til broren når de var små, altså på tinningen. Er nok ikke umulig da. Om en blir tråkket på hodet så er jo vekta fordelt over mer enn bare tinningen. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tror nok det er 12 Kg per CM2. Jo mindre område trykket legges, jo lettere går det gjennom. Eks en kniv mot tinningen med 12 kilo press kontra en fot med 12 kilos press mot tinningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det kan godt hende ja. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du er bra forstyrra om du blir så sint av spill, egentlig. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 har AD/HD da:P Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du er bra forstyrra om du blir så sint av spill, egentlig. Javel , du finner oss her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1164960&hl= Alle i den tråden takler ikke spilling på diverse områder Du er ikke alene trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå