Synt4xx Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei, Har hatt en laptop en stund nå som jeg ikke har fått til å virke pga mangel på drivere, for litt siden fikk jeg innstallert nye drivere og satt inn litt ekstra ram i tilleg, etter dette funket den helt fint til spill og surfing helt til jeg skulle slå den på for litt siden, da virket alt greit helt til den plutselig viste en blå skjerm med noe tekst på i omtrent et sekund før den restartet, dette skjedde hver gang jeg skrudde den på deretter på ulike tidspunkt. Noen ganger kunne jeg ha tid til å boote helt opp og logge inn før det skjedde andre ganger skjedde det før jeg fikk gjort noe som helst. Er det noen som kanskje vet hva dette er og eventuelt hvordan jeg fikser det? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Lettere hvis du greier å finen ut hva som står på blåskjermen. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ja har tenkt på det, men fordi den bare viser i sirka ett sekund er det nærmest umulig å se hva som står. Andre forslag Sawero? setter pris på hjelp Endret 1. november 2009 av Synt4xx Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ta ut den "ekstra ram" som du satt inn og prøv igjen med den "orginale". 99% av bluescreens er ram relatert . Og at det begynte etter adding av nye ram brikker får meg til å tro det er relatert. Endret 1. november 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Meget mulig RAM relatert dette ja. Prøv å trykk Pause/Break når blåskjermen kommer opp, så skriver du ned feilmeldinga. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Muligens enda enklere er det å laste ned isofila av memtest, brenne, boote, teste og få svar på om minnet er greit eller ikke. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hvor kan jeg skaffe ISO'en og hvordan bruker jeg den? Endret 1. november 2009 av Synt4xx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå